נתניהו על החקירה: “מציע להירגע ולשלוח צפירת הרגעה לחייטים”

נתניהו התייחס בפורום שרי הליכוד לתגובות בשמאל על החקירה נגדו • בפתח ישיבת הממשלה התייחס לגידול המרשים במשק ב-2016: "סיימנו עכשיו שנה אזרחית, ולפי נתונים כלכליים שמסתמנים, השנה הזאת הייתה טובה מן המצופה" • החמיא לכחלון: "הוא ואנשיו מובילים את המאמץ"
נחמן גור
ג' טבת התשע"ז / 01.01.2017 12:28

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) לתגובות במפלגות השמאל בצל הדיווחים על חקירת המשטרה המתכוננת השבוע.

בפורום שרי הליכוד אמר נתניהו: “מציע לאופוזיציה להירגע ולשלוח צפירת הרגעה לחייטים”.

ערוץ 2 פירסם אמש כי המיליארדר רון לאודר הוא אחד העדים בפרשה. לאודר מסר עדות כשהגיע לארץ להלווייתו של שמעון פרס ז”ל. מעדותו של לאודר עולה, לכאורה, כי העניק לנתניהו חליפה ואירח את בנו יאיר בחו”ל.

בפתח ישיבת הממשלה התייחס נתניהו למאבק בטרור ולפיגוע בטורקיה: “המאבק הוא מאבק עולמי. הקנצלרית מרקל אמרה בסוף השבוע את מה שאנחנו אומרים הרבה שנים – שהאיום הגדול ביותר על עתידו של העולם הוא מצד הטרור של האיסלאם הקיצוני.

“כמובן שהטרור הזה ממשיך להכות. אנחנו ראינו בסוף השבוע, רק אתמול, פיגוע קטלני נוסף בטורקיה. אנחנו שולחים תנחומים למשפחות הנרצחים ואיחולי החלמה לפצועים, שלצערנו כוללים גם אזרחית ישראלית ואני חייב להגיד שיש גם אזרחית ישראלית נוספת שגורלה ברגע זה איננו ידוע”.

נתניהו התייחס גם למצב הכלכלי: “סיימנו עכשיו שנה אזרחית, ולפי נתונים כלכליים שמסתמנים, זה עוד לא סופי, השנה הזאת הייתה טובה מן המצופה, אפילו טובה מאוד. אנחנו מסיימים, לפי מה שמסתמן כרגע, עם נתוני צמיחה של קרוב לארבעה אחוזים. פירוש הדבר, צמיחה בתוצר לנפש בכשני אחוזים.

“אנחנו רואים ירידה דרמטית בחוב הלאומי שלנו, מה שנקרא ‘יחס חוב-תוצר’. זה מקדים בכמה שנים טובות את היעדים שלנו וזה בולט לטובה ביחס למדינות אחרות במערב”.

נתניהו הוסיף: “אנחנו רואים גם השקעות במכונות, בתשומות ייצור, בהיקף מסתמן של עשרים אחוז – זו הבעת אמון גדולה מאוד במשק. אנשים משקיעים במה שהם חושבים שיהיה משק מתרחב”.

נתניהו פירגן לשר האוצר ואמר: “אני רוצה לברך את משה כחלון, ידידנו שר האוצר, שהוא ואנשיו מובילים את המאמץ, ואני רוצה גם לברך את שרי הממשלה ששותפים לו. אני תמיד אמרתי: יש לנו ארץ נהדרת”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רק בקלפי .!!!
    01/01/2017 14:27
    המתבונן
  1. שמאל יקרררר! רק בקלפי, לא בדרך הזו, כמה אפשר עוד, תנו לבן אדם לעבוד בשקט.!!!

    • יאצק   01/01/2017 14:29

      תעזבו אותו דייי נמאסתם אתם כל היום סביב ראש הממשלה מה עובר עליכם .אין לכם תעסוקה אחרת .