ביבי על חקירת המשטרה: “חוזרים שוב: לא יהיה כלום – כי אין כלום”

מלשכת נתניהו נמסר: "כל הפרשיות כביכול התבררו כעורבא פרח וכך יהיה גם לגבי הטענות המתפרסמות בתקשורת כעת" • אמש פורסם: ראש הממשלה חשוד בקבלת טובות הנאה בהיקפים גדולים משני אנשי עסקים - בארץ בחו"ל
נחמן גור
א' טבת התשע"ז / 30.12.2016 13:01

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיב היום (שישי) לדיווחים על חקירתו הצפויה במשטרה.

מטעמו של נתניהו נמסר: “כל הפרשיות כביכול התבררו כעורבא פרח וכך יהיה גם לגבי הטענות המתפרסמות בתקשורת כעת. אנו חוזרים ואומרים: לא יהיה כלום – כי אין כלום”.

אמש דווח בחדשות 2, כי ראש הממשלה חשוד – במסגרת חקירת ‘תיק 1000′, בקבלת טובות הנאה בהיקפים  גדולים משני אנשי עסקים – בארץ בחו”ל. לפי הדיווח, לפני שלושה שבועות התרחשה פריצת דרך דרמטית בבדיקה ב’תיק 1000’. נוסף על ‘תיק 1000’ קיימת פרשייה נוספת שנקראת ‘תיק 2000’ ומרוכזת בפרקליטות מחוז ירושלים.

במסגרת הפרשיה הזו נאספו נתונים בארץ ובחו”ל, כשהחשוד המרכזי הוא בנימין נתניהו, ובשולי הפרשה עומדים גם בני משפחתו. במסגרת הבדיקה הזו העידו כ-50 עדים.

בערוץ 10 דווח השבוע כי היועץ המשפטי אביחי מנדלבליט כבר אישר באופן עקרוני למשטרה לחקור את נתניהו, אולם הודעה רשמית בנושא טרם נמסרה.

אתמול בבוקר דווח כי מנדלבליט צפוי להודיע על סגירת חלק מתיקי הבדיקה שנפתחו נגד נתניהו לפני כמה חודשים, מאחר שלא נמצא בבדיקה מידע המצדיק פתיחה בחקירה. בהודעה שיפרסם מנדלבליט הוא צפוי להסביר אלו תיקי בדיקה נסגרו ואלו תיקי בדיקה יהפכו לחקירה של ממש, וכן להסביר את משך הזמן שלקח עד לקבלת ההחלטה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות