השבת אבידה: מצאתם אולי שלשה וחצי מיליון שקלים שנעלמו בת”א?

חוקרי משטרת מרחב ירקון ברחובות תל אביב מחפשים שקי כסף ובהם 3.5 מיליון שקלים שהיו אמורים להגיע לבנקים ומרכזי עסקים בעיר - אך נעלמו מהמשאית המשוריינת של חברת השמירה 'מודיעין אזרחי' • החשודים: שני המאבטחים שליוו את המשאית - אבל הם מכחישים
דוד ליבוביץ
כ"ט כסלו התשע"ז / 29.12.2016 14:23

מישהו מצא במקרה 3.5 מיליון שקלים ברחובות תל אביב? אולי צעדתם ליד הכסף ופשוט לא שמתם לב, יכול להיות?

כבר עשרה ימים מחפשים חוקרי משטרת מרחב ירקון ברחובות תל אביב שקי כסף ובהם 3.5 מיליון שקלים שהיו אמורים להגיע לבנקים ומרכזי עסקים בעיר, אך נעלמו מהמשאית המשוריינת של חברת השמירה ‘מודיעין אזרחי’. כך מדווח וואלה.

שמעון מנצור ויוסף בן שבוא, שני מאבטחים בחברה, חשודים כי גנבו את שקי הכסף והמשטרה עצרה אותם, אלא שהשנים מכחישים בתוקף את החשד.

המשטרה כפי הנראה לא מאמינה להם, והם הובאו אמש בפעם השלישית לבית המשפט למעצרים בתל אביב, שהאריך את מעצרם ביממה וקבע כי ישוחררו היום בצהריים למעצר בית – האחד לאשדוד והשני לנצרת עילית.

הסיפור החל ביום רביעי שעבר, כאשר המשאית הועמסה בכסף שאותו היו אמורים מנצור ובן שבוא לחלק במרכז תל אביב.

אלא שלאחר שש עצירות גילו כי שקים המכילים מיליוני שקלים חסרים. השניים שבו על מסלול נסיעתם וניסו למצוא את הכסף האבוד, אך לא הצליחו לאתר את השקים.

לאחר שהזעיקו את המשטרה ואת הממונים שלהם, הפכו מיד לחשודים המרכזיים.

מאז סרקו חוקרי המשטרה עשרות פעמים את נתיב הנסיעה של משאית הכסף ובדקו את מצלמות האבטחה באזור בניסיון להבין לאן נעלמו מיליוני השקלים.

אחד מכיווני החקירה תומך בגירסתם של המאבטחים, לאחר שהתברר כי המשאיות לא מאוישות כשמובילים המאבטחים את שקי הכסף לבנקים, והמשטרה חושדת כי ניתן היה לפתוח את משאית הכסף, כשהיא לא מאובטחת ללא בעיה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות