כעס בחמאס: למה המוסלמים חגגו עם חסידים ליד חנוכייה בבחריין?

המטיילים החסידים מניו יורק שחגגו בממלכת בחריין עם נכבדים וסוחרים מוסלמים חבושים בכאפיה, ליד מנורה - הרגיזו את ארגון הטרור, שפרסם הודעה: "המראות האלו פוגעים ברגשות בני העם הפלסטיני שהציונים פוגעים בזכויותיו ומבצעים נגדו פשעים בכל יום"
נתן פרל
כ"ו כסלו התשע"ז / 26.12.2016 15:48

ארגון הטרור חמאס פרסם היום (שני) תגובה על סרטון הריקוד החסידי מבחריין –  אי ערבי ליד ערב הסעודית, שפורסם בחרדים 10: “המחזה שבו נראה מחול משותף של משלחת של יהודים ציונים חוגגים בבחריין עם סוחרים מקומיים, הוא מביש ומשפיל ומהווה ניצול לרעה של בחריין וכל בני האומה המוסלמית.

“המראות האלו פוגעים ברגשות בני העם הפלסטיני שהציונים פוגעים בזכויותיו ומבצעים נגדו פשעים בכל יום”.

בהודעת ארגון הטרור, שפורסמה באתר חמאס, נאמר עוד: “בהקשר זה, אנו קוראים למדינה של בחריין,  העמים הערביים והאסלאמיים להפסיק כל צורה של נורמליזציה עם האויב הציוני בכל התחומים”.

שלמה ריזל, כתב קול חי לענייני חוץ וערבים: “חמאס בקריאתו למדינות ערב לבטל את הנורמליזציה עם ישראל, רוכב על הגל הבינלאומי בהנהגת אובמה, ומראה את שנאתו היוקדת לכלל היהודים ולא רק לישראלים”.

קבוצת המטיילים שהופיעה בסרטון הייתה מניו יורק. המטיילים החסידים חגגו בממלכת בחריין, עם נכבדים וסוחרים מוסלמים חבושים בכאפיה, ליד מנורת חנוכה.

בראש הקבוצה היהודית עמד המשפיע הרב דובער פינסון, אברך חסידי מברוקלין, הנחשב כמי ש”משנה את חייהם של המונים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    המאס רק כועס.אבל אם אובאמה יראה את התמונות האלה
    26/12/2016 16:23
    אא
  1. הוא יקבל התקף לב חזק מאוד.