חיים יבין, חרדים פרימיטיבים? נשים מעידות שביצעת מעשים חמורים

'מר טלוויזיה' חיים יבין העניק ראיון לעיתון סופהשבוע של 'ידיעות אחרונות' ותקף את הציבור החרדי: "הפרימיטיביות הזאת מגעילה אותי" • אלא שיומיים לאחר מכן מואשם יבין על ידי נשים שעבדו אתו בתקיפה ובביצוע מעשים חמורים
אליעזר היון
כ"ה כסלו התשע"ז / 25.12.2016 18:19

חיים יבין, שדרן הטלוויזיה המיתולוגי של הערוץ הראשון, השתלח בראיון שהעניק לידיעות אחרות ביום שישי האחרון בחרדים. “הדתיים בירושלים הפריעו לי – חלקם – כי יש בהם מידה של פרימיטיביות. האמונות התפלות. חוסר ההשכלה”, אמר.

יבין המשיך להלום בחרדים כשאמר: “עשיתי סרט באור יהודה ואמרתי לש”סניקים, ‘מה נתן לכם הרב?’ אחד אמר, ‘אני חולה לב, הרב אמר לי לאכול לחם והבראתי’. איך אתם מסביר את השישה מיליון? עונה לי, ‘חטאו’! הפרימיטיביות הזאת מגעילה אותי”.

אלא שיומיים בלבד אחרי פרסם הראיון עולות טענות קשות כנגד ‘מר טלוויזיה’, בהן הוא מואשם בהתנהגות חמורה כלפי נשים שעבדו עמו.

באתר ‘וואלה’ תיארה עובדת שעבדה עם יבין כי האחרון ביצע כלפיה מעשים חמורים. גם באתר ‘ווינט’ התבטאה עובדת בסרקזם:  “כשראיתי את הכתבה אמרתי ‘או-הו, לא יותר טוב אם הוא היה סותם את הפה, הבנאדם?'”

לדבריה, התנהגותו החמורה של יבין כוונה לא רק כלפיה אלא כלפי עובדות נוספות ברשות השידור.

בסך הכל עולים מן הכתבות בעניינו של יבין שלש תלונות של נשים שהסכימו לשתף את התקשורת.

בתגובה להאשמות הקשות כלפיו אמר יבין: “מכחיש את הסיפור מכל וכול. לא היה ולא נברא… אני חי ומכבד ודוגל בשויון מלא בין נשים לגברים עם כל הזכויות. אם פגעתי במישהו או מישהי אני מתנצל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות