תינוק בן חצי שנה מב”ב לא התעורר משנתו, פונה במצב אנוש – ונפטר

טרגדיה: הכוננים ביצעו בתינוק, כבן חצי שנה, פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים שניידר בפתח תקווה, תוך כדי החייאה - כשמצבו אנוש • למרבה הצער לרופאים לא נותר אלא לקבוע את מותו • איש הצלה: "הענקנו טיפול רפואי ראשוני גם לאמא שלא חשה בטוב עקב האירוע ומצבה מוגדר קל"
חיים טוויל
כ"ב כסלו התשע"ז / 22.12.2016 09:07

כוחות ההצלה הוזעקו הבוקר (חמישי) אל דירת מגורים ברחוב יונתן בבני ברק בעקבות הודעה על תינוק שנמצא ללא הכרה – לאחר שלא התעורר משנתו.

הכוננים ביצעו בתינוק כבן חצי שנה פעולות החייאה ופינו אותו אל בית החולים שניידר בפתח תקווה, תוך כדי החייאה – כשמצבו אנוש. למרבה הצער לרופאים לא נותר אלא לקבוע את מותו.

חובש ארגון הצלה, יוסי גרנות, שהגיע ראשון אל הדירה: “כשהגעתי למקום, הבחנתי באבא שבהדרכת מוקד מד”א מבצע פעולות החייאה על תינוק כבן חצי שנה. המשכתי בפעולות ההחייאה עד להגעת צוות טיפול נמרץ של מד”א, שפינו את התינוק תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים שניידר”.

מתנדב איחוד הצלה מסניף בני ברק, גל סלהוב, סיפר: “כשהגעתי לביתו, הפעוט היה ללא הכרה וללא דופק ונשימה לאחר שלדברי בני המשפחה הוא לא התעורר משנתו. ביצעתי בו פעולות החייאה עד להגעת ניידת טיפול נמרץ, שהעבירה אותו תוך כדי המשך פעולות החייאה, לבית החולים שניידר כשמצבו מוגדר אנוש.

“כמו כן הענקנו טיפול רפואי ראשוני לאמא שאינה חשה בטוב עקב אופי האירוע ומצבה מוגדר קל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות