עולים לירושלים: סניף דגל חדש של רשת סולתם רדד נפתח ביד חרוצים

רשת סולתם רדד, המובילה בישראל בתחום כלי הבית והציוד האיכותי למטבח, השיקה סניף דגל חדש בירושלים • הסניף החדש משתרע על פני 150 מטרים ומציע מגוון של מאות מוצרים איכותיים וחדשניים למטבח הביתי והמקצועי • במהלך ימי הפתיחה תהנו מהנחה של עד 50% על מגוון מוצרים
תמי גיל
כ' כסלו התשע"ז / 20.12.2016 19:03

פתיחת סניף ירושלים, שיהיה הסניף ה-17 של רשת סולתם רדד בפריסה ארצית, מהווה חלק מהמהלך האסטרטגי של הרשת  לשפץ ולהרחיב סניפים קיימים, להתרחב משמעותית ולהכפיל את מספר הסניפים תוך 5-6 שנים.

באירוע פתיחת הסניף הציג סמנכ”ל השיווק והסחר ברשת סולתם רדד, טוני ירוחם, מגוון מוצרים איכותיים וחידושים למטבח של רשת סולתם רדד.

הרשת השיקה סט סירי לחץ חדשני: סט Quattro  המורכב משני סירים בגודל שונה, אך בקוטר זהה ושני מכסים המתאימים לשניהם – מכסה סיר לחץ עם מנגנון הגנה משולש, ומכסה זכוכית מחוסמת לשימוש כסירים רגילים. כך בעצם רוכשים שני סירים ומקבלים ארבעה.

כמו כן, הושקו לאחרונה סט Cook & Store של שלושה סירים שידית המכסים שלהן ניתקת ונצמדת בקלות לאחסון קל ומהיר, ומכסיהם ללא הידית משמשים גם כתחתית לסיר החם, וסט MultiChef המורכב מסיר עם מכסה זכוכית, מכסה נוסף המשמש גם כפלנצ’ה ומסננת מתכווננת ל-3 אופציות בישול ואידוי, לצד מוצרים רבים נוספים.

סולתם רדד, שנרכשה אשתקד בידי משפחת מאיו בהשקעה של 18.5 מיליון שקלים, הרחיבה בשנה האחרונה את מגוון מוצריה, והשקיעה מיליוני שקלים בפיתוח ובייבוא מערכות סירים מהמתקדמות והחדשניות בעולם.

כמו כן, החזירה הרשת לשוק את מותג ‘רדד’, המוביל בישראל בתחום הסכו”ם.

טוני ירוחם, סמנכ”ל שיווק וסחר ברשת סולתם רדד: “חנות הדגל שנפתחה בירושלים תציע לירושלמים את תו האיכות של רשת סולתם רדד, המייצרת בטכנולוגיות המתקדמות בעולם.

“חובבי הבישול והאירוח הירושלמי ימצאו בסניף החדש מגוון רחב של כלי בישול ואפייה מתקדמים ואיכותיים. הסניף ממוקם באחד ממוקדי הפעילות העיקריים של ירושלים – ואנו מזמינים את הירושלמים לבוא ולהתחדש במגוון כלי מטבח ב-50% הנחה לרגל פתיחת הסניף”.

הסניף ממוקם ברחוב יד חרוצים 22, ירושלים.

6

בתמונה: טוני ירוחם, סמכנ”ל שיווק וסחר בסולתם רדד, ושלום בן-לולו, מנהל סניף ירושלים

 4321

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אבי
    20/12/2016 20:17
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. ניתן להשיג גם אצל שמחי ובניו http://www.simhim.com