פרץ: אוביל את המאבק עד החלפת נתניהו • הרצוג: “מועמד מכובד”

הח"כ מהמחנה הציוני יתמודד בפעם הרביעית בבחירות על ראשות העבודה • "אני לא יכול לשבת מנגד. אני מאמין באמונה שלמה שאני המועמד היחיד היום שיכול להביא למפלגת העבודה ציבורים נוספים כדי להוסיף את המנדטים הנדרשים להגדלת הגוש"
אריה ריבקינד
י"ט כסלו התשע"ז / 19.12.2016 13:09

ח”כ עמיר פרץ הכריז היום (שני) כי יתמודד בפעם הרביעית בבחירות על ראשות מפלגת העבודה, שיתקיימו ככל הנראה בחודש יוני הקרוב.

בהצהרה שמסר בכנסת, אמר פרץ: “מדינת ישראל היום היא מדינה מפולגת מסוכסכת שהעוני אוכל בה. חלום דירת המגורים הולך ומתרחק. מעמד הביניים קורס תחת הנטל. זו לא גזרת גורל. יחד עם חברי קואליציה מהימין הקיצוני נותנים להצמיד לכל אחד את התואר בוגד. לא אתן לכך שהשיח הזה מי נאמן יותר ומי תורם יותר דוחק הצידה את כל השיח הפוליטי הראוי מה באמת צריך לעשות במדינת ישראל”.

פרץ הוסיף: “אני לא יכול לשבת מנגד, לראות כיצד ארצי מתמודדת. לכן החלטתי להתמודד על ראשות מפלגת העבודה במטרה להוביל את המאבק מול ממשלת נתניהו להחלפתה בממשלה אחרת.

“מפלגת העבודה בראשותי תתייצב בראש מורם של גוש מרכז שמאל. אני מאמין באמונה שלמה שאני המועמד היחיד היום שיכול להביא למפלגת העבודה ציבורים נוספים כדי להוסיף את המנדטים הנדרשים להגדלת הגוש”.

בלשכתו של יו”ר האופוזיציה ויו”ר המחנה הציוני, יצחק (בוז’י) הרצוג, הגיבו להכרזת ח”כ עמיר פרץ על התמודדותו לראשות המפלגה:

“מועמדותו של עמיר פרץ הייתה צפויה מזה זמן. הוא מועמד מכובד וההתמודדות הדמוקרטית בעבודה היא נשמת אפו של הבית המשותף שלנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות