איך קשור חג י”ט בכסלו לשידוך במשפחת הגר”ע יוסף? הנה ההסבר

הרב יעקב סיני, החתן של רבי משה ויהודית יוסף, נשא דברים ב'ווארט' של גיסו אברהם יוסף, נכדו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל עם הכלה עדי שמעוני - הנכדה של הרבנית עדינה בר שלום ונינתו של מרן
יוסף גרינבוים
י"ט כסלו התשע"ז / 19.12.2016 12:26

במסיבת ה’ווארט’ של החתן אברהם יוסף, בן 20, בנם של רבי משה ויהודית יוסף ונכדו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ”ל עם הכלה עדי שמעוני, בת 19, הנכדה של הרבנית עדינה בר שלום ונינתו של מרן – נשא דברים הרב יעקב סיני, חתנם של רבי משה ויהודית יוסף, תלמיד בכולל של הגר”ש עמאר.

” אנחנו נמצאים בערב י”ט בכסלו, הוא חג הגאולה אצל חסידי חב”ד ובכלל, בעולם החסידות. האדמו”ר בעל התניא, רבי שניאור זלמן מלאדי, היה בכלא במשך כמה וכמה שנים וכשהוא תוך כדי שקרא בספר התהילים בערב י”ט כסלו, הגיע לפסוק ‘פדה בשלום נפשי מקרב לי’.

“בעל התניא פירש את הפסוק כך. בפשטות, מקרב לי, מלשון קרב, מלשון מלחמה. אבל הוא פירש, פדה בשלום נפשי מקרוב לי, מהקרוב, לא מהרחוק.

“לפעמים אדם חושב שהישועה שלו, הברכה שלו, החצי השני שלו, יגיע מאיזה שהוא מקום רחוק, אבל זה מגיע ממש ממש מקרוב. לפעמים אפילו בתוך המשפחה פנימה. לפעמים הפדיון של האדם מגיע מהמקום הכי קרוב אליו וזה חג הגאולה של הערב, גאולה כללית אבל גם גאולה פרטית ובעזרת ה’ מכאן יושפע שפע של גאולה לכל אחד ואחד”.

הכלה היא בתם של עו”ד משה וחני שמעוני, בתם וחתנם של הרבנית עדינה בר שלום, בתו הבכורה של הגר”ע זצ”ל, ובעלה הגאון רבי עזרא בר-שלום, שהיה דיין בבית הדין הרבני הגדול ואב בית דין בתל אביב. רבי משה יוסף, הבעלים של בד”צ בית יוסף,  הוא בנו הצעיר של הגר”ע זצ”ל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות