הזמר אלי הרצליך השיק סינגל ראשון מתוך אלבום חדש: “קשר של קיימא”

ישראל ברגר
|
כ"א כסלו התשע"ז / 21.12.2016 16:39
כוכב הזמר החסידי אלי הרצליך עובד במרץ על האלבום השני: “קשר של קיימא” – הסינגל הראשון מתוך האלבום החדש, הינו פרי שיתוף פעולה עם הצמד החם של השנים האחרונות אלי קליין ואיצי ברי

אחרי שכבש בסערה עם אלבום הביכורים “חתן דומה למלך”, שהפך לסיפור הצלחה בחנויות המוסיקה ובאמצעי המדיה השונים, עם שלל תארים כמו “זמר השנה”, “שיר השנה”, “אלבום השנה”, ועם הלהיטים  “בחכמה יבנה בית”, “בתורה”, “ושכנתי”, ו”חתן דומה למלך” שעד-כה מככבים ברחבות הריקודים וגרפו מאות אלפי צפיות ביוטיוב – כוכב הזמר החסידי אלי הרצליך לא שוקט על השמרים ועובד במרץ על האלבום השני.

באלבום נוטלים חלק הסלתה ושמנה של המוסיקה החסידית – מלחינים, מעבדים, מפיקים, טכנאים, ואנשי סאונד, חלוצי הז’אנר והכוכבים החמים של התקופה, בחיבור מוסיקלי מיוחד שיצר שילוב עדין בין המוסיקה החסידית עליה גדלנו, לצד חדשנות ורעננות.

“קשר של קיימא” – הסינגל הראשון מתוך האלבום החדש, הינו פרי שיתוף פעולה עם הצמד החם של השנים האחרונות אלי קליין ואיצי ברי, אשר במהלך העבודה על האלבום הלחינו את השיר במיוחד עבור הרצליך.

השניים חתומים גם על העיבוד המוסיקלי ועל העיבוד הקולי.

כמיטב המסורת היצירתית של הרצליך וצוות ההפקה, צורפו למאות הדיסקים שהודפסו ברכוני כיס של ברכת המזון ושבע ברכות במהדורה מיוחדת ומרהיבה הנושאת את שם השיר.