אזניות מדהימות: מסננות את הקול של השכן שאינכם רוצים לשמוע

קובי פינדרוס
|
י"ז כסלו התשע"ז / 17.12.2016 18:58
חברת Bose השיקה לאחרונה דגם חדש של אוזניות בשם Hearphones, המסוגלות לבטל רעש שניתן לכוון עם הסמארטפון כדי לסנן החוצה את מקורות הקול שאינכם מעוניינים לשמוע, כמו למשל הקול של החמות, השכן, האשה או הבעל

רוצים להקשיב למוזיקה ונמאס לכם לשמוע את הקול המעצבן של השכן? חברת Bose השיקה לאחרונה דגם חדש של אוזניות בשם Hearphones, המסוגלות לבטל רעש שניתן לכוון עם הסמארטפון כדי לסנן החוצה את מקורות הקול שאינכם מעוניינים לשמוע.

המיזם החדש שפורסם באתר geektime כולל אפליקציה נלווית, באמצעותה תוכלו להנמיך או להגביר את הווליום של הרעשים סביבכם ולהגדיר מאיזה כיוון אתם רוצים שהאוזניות יחסמו הסחות דעת מיותרות.

במידה מסויימת, Hearphones מתפקד כמו מכשיר עזר לכבדי שמיעה שמתקשים להפריד בין כמה מקורות קול פעילים במקביל באותו מרחב.

מומחה הטכנולוגיה של geektime עדי פרל מסביר כי אזניות ה-Hearphones המופתיות מיועדות גם לאנשים שאין להם בעיות שמיעה ופשוט רוצים לשפר קצת את איכות החיים שלהם במקומות רועשים במיוחד. האפליקציה מגיעה עם מספר מצבים מוגדרים מראש בהתאם לסיטואציות רועשות נפוצות. לדוגמה, אם אתם יושבים במסעדה עם חברים ומוזיקת הרקע מפריעה לכם לקיים שיחה, מצב Focused Conversation יסנן החוצה כל מה שהאוזניות אינן מזהות כדיבור.

דוגמה אחרת – אם אתם באמצע שיחת טלפון בשדה התעופה והרעש המחריד של מטוסים ממריאים ונוחתים מוציא אתכם מדעתכם, אפשר בקלות לכוון את האוזניות למצב Airplane.