מזעזע: ערבים תקפו באכזריות 70 נשים יהודיות בירושלים ב-9 שנים

נתונים מזעזעים על טרור של מעשים חמורים מצד ערבים ייחשפו מחר בדיון בכנסת: יותר מ-800 תקיפות על רקע לאומני בוצעו בנשים יהודיות בירושלים - מ-2006 ועד 2014 • הדיון בוועדה, בראשה עומדת ח"כית ערביה, צפוי להיות סוער
חיים טוויל
י"ב כסלו התשע"ז / 12.12.2016 16:12

בכנסת יתקיים מחר (שלישי) דיון, הצפוי להיות סוער, בו יוצגו נתונים מזעזעים על טרור של מעשים חמורים מצד ערבים נגד נשים יהודיות.

על פי נתוני המשטרה והשב”כ, במהלך תשע שנים – מ-2006 ועד  סוף 2014, בוצעו יותר מ-800 תקיפות של מעשים חמורים על רקע לאומני – בירושלים בלבד.

בשנים אלו בוצעו לפחות 70 מקרים של מעשים חמורים ונוראים במיוחד על רקע לאומני – בירושלים בלבד.

החשודים, על פי המשטרה, הם ערבים תושבי מזרח ירושלים והשכונות שמסביב לירושלים. הקורבנות – נשים יהודיות.

לפי דיווח בערוץ 7, הנתונים רשומים על ניירת רשמית של משטרת ישראל והם נמסרו לח”כ יוליה מלינובסקי על ידי עו”ד רוני אלוני-סדובניק, שקיבלה אותם מהמשטרה לאחר שהגישה בקשה לפי חוק חופש המידע.

על פי בקשתה של ח”כ מלינובסקי מישראל ביתנו, הוועדה לקידום מעמד האישה תקיים מחר דיון בנושא: מעשים חמורים על רקע לאומני ביישובים המעורבים.

יו”ר הוועדה, ח”כ עאידה תומא-סלימאן מהרשימה הערבית המשותפת, הסכימה לקיים את הדיון בעל כורחה – לאחר שנשיאות הכנסת החליטה כי יש לקיים את הדיון בוועדה שלה.

בערוץ 7 מדווח כי למרות זאת, נראה שהיא מתכוונת להערים קשיים על הניסיון לקיים את הדיון בנושא שעליו הוחלט, ונראה כי צפוי עימות בוועדה בין חברות הכנסת מלינובסקי ותומא-סלימאן.

ח”כ מלינובסקי הזמינה לכנסת יותר מעשר נשים שמבקשות למסור עדות על התקיפות שחוו, אך לא ברור כלל אם תומא-סלימאן תאפשר להן לדבר.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הטרור השקט וההרסני
    12/12/2016 17:36
    יהודי כואב
  1. צריך להפיץ את המסמכים המצמררים בכל התיכונים והמכללות ולא לפחד להפיץ גם לערבים שיידעו שאנחנו לא ניתן לזה לקרות זו המלחמה של כולנו לא להתעלם

    • פחד פחדים   12/12/2016 17:49

      לא לישון לא להתעלם מחר ייתפרסמו מסמכים ששתי הצדדים לכאורה לא יירצו מחמת הבושה,אבל בשיטה של עזות פנים של עם כנעני הם באים לביתנו בשמות של שיפוצניקים מזרחים ולרוב אין לבחורה מושג שהוא לא יהודי ואת השאר תשמעו מחר, הרסו מאות משפחות מנסים לפרק לנו את המחנה