ח”כ דוד ביטן באמירה מסעירה: “אני מעדיף שהערבים לא יגיעו לקלפיות”

יו"ר הקואליציה עורר שוב סערה כשאמר: "אם הערבים יכולים לא להגיע בבחירות, זה עדיף. אבל לא משנה... אני לא יכול להגיד להם לא להגיע או כן להגיע" • ח"כ איימן עודה: "האמירה העלובה היומית שלו מבטאת את הפחד של ראש הממשלה מהתחזקותנו הפוליטית" • ברק: "ביטן חושף את האמת על הכיוון אליו אנו מובלים" • ביטן: "לא מבין, על מה הרעש?"
נחמן גור
י' כסלו התשע"ז / 10.12.2016 18:42

יו”ר הקואליציה, ח”כ דוד ביטן, השתתף היום (שבת) באירוע שבתרבות במבשרת ציון וכשהתייחס לאמירה של נתניהו “הערבים נעים לקלפיות בכמויות אדירות, ארגוני השמאל מביאים אותם באוטובוסים”” מיום הבחירות – אמר: “הייתי מעדיף שהערבים לא ינהרו לקלפיות ולא יגיעו בכלל לקלפי”.

בהתייחסות לשאלה על השימוש של נתניהו ברשתות החברתיות, הסביר ביטן: “אני חושב שהאמירה שלו הייתה במקום, כן, לאור התוצאות ש-97% מערביי ישראל הצביעו בעד הרשימה המשותפת שלא מייצגת את ערביי ישראל, אלא את האינטרס הפלסטיני. זה דבר חסר תקדים שלא היה בחיים”.

ביטן המשיך והסביר: “כשהוא אמר את הדברים אחוז ההצבעה היה יחסית נמוך לעומת מה שהיה לפני שנתיים. התוצאה הייתה שהם מסיימים עם 18 מנדטים, וזה היה משפיע על כל מה שקורה בכנסת. אם הם יכולים לא להגיע, זה עדיף. אבל לא משנה… אני לא יכול להגיד להם לא להגיע או כן להגיע”.

יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה, הגיב: “ביטן שהפך את עצמו לשופר של ראש הממשלה ממשיך להוכיח כי כל מה שיש להנהגה הזאת להציע זה גזענות בוטה ופופוליזם זול.

“האמירה העלובה היומית שלו מבטאת את הפחד של ראש הממשלה מהתחזקותנו הפוליטית. למול הגזענות הזאת המחויבות שלנו היא להמשיך לעבוד ולהעצים את כוחנו הפוליטי”.

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק תקף בעמוד הטוויטר שלו את דבריו של ביטן: “ביטן חושף לרגע את האמת על הכיוון אליו אנחנו מובלים. כרגע זה פופולרי, אך כשנתקרב נראה תהום”.

למרות ההתקפות משמאל עליו, יו”ר הקואליציה לא חוזר בו מדבריו: “אני לא מבין, על מה הרעש?”.

לדבריו, בבחירות כל צד מעדיף שמתנגדיו לא יבואו להצביע. בראיון שהעניק לרשת ב’ אמר ח”כ ביטן כי הרשימה המשותפת אינה מייצגת בפועל את ערביי ישראל, משום שהיא אינה עוסקת בהם ומעדיפה לעסוק בעזה, ביהודה ושומרון, בקטאר ובמקומות אחרים.

ביטן הוסיף ואמר, כי גם ראשי הערים של המגזר הערבי אומרים זאת במפורש.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גם אנחנו בעד שהערבושים לא יגיעו לקלפי...מה ברק נוער ?על איזה תהום הוא מצפצץ?!
    11/12/2016 00:23
    כל הכבוד לתגובת ביטן לסערה..
  1. יותר חזקה תגובת ביטן ני לסערה….
    שם עלהם פס באיזי….