‘האח הגדול’ במקוה: למה המועצה דתית בפתח תקוה הציבה מצלמות

למועצה הדתית בפתח תקווה נמאס: אנשים נכנסים ללא תשלום וגנבים גונבים מכנסים עם ארנקים • המנכ"ל לאתר 'פתח תקוואי': "עם המצלמות הצלחנו בשלב זה לעצור את גל הגנבות והקטנו את כניסת הטובלים ללא תשלום"
אריה ריבקינד
ח' כסלו התשע"ז / 08.12.2016 14:41

עוקבים אחריך: המועצה הדתית בפתח תקווה התקינה מצלמות במקווה לגברים ברחוב חיים עוזר בפ”ת.

במודעה שפרסמה המועצה הדתית בשער המקווה נכתב: “עקב ריבוי כניסות לא חוקיות למקווה שדינם כ’גדל גמור’ ובבחינת ‘טובל ושרץ בידו’, הוחלט להתקין מערכת מעקב בכניסה. המערכת מצלמת ומקליטה 24 שעות ביממה.”

במודעה נכתב עוד: “אין להיכנס ל’קרוסלה’ שני אנשים יחד. וכן הישנות הכניסות הכפולות או חבלה או נזק יועברו לידי גורמי אכיפת החוק. ראו הוזהרתם!”

גורם במועצה הדתית אמר בשיחה עם כתב אתר ‘פתח תקוואי’, כי יש מספר אנשים שיש להם יכולת לעקוב באמצעות המצלמות. כמו כן יש אפשרות דרך מערכת הגבייה להוריד כניסה נוספת לאדם שנכנס עם עוד מישהו לקרוסלה ושילם רק פעם אחת.

עופר אברהם, מנכ”ל המועצה הדתית פ”ת מסר בתגובה: “המצלמות הותקנו במקווה חיים עוזר גברים. הכניסה למקווה נעשית באמצעות גלגלת. המקווה פועל משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעה 11:00 לפני הצהרים.

“בשעות הבוקר המוקדמות מגיעים טובלים טיפין טיפין – עד שניים באותה שעה. קרו כבר מספר מקרים כשהטובלים היו בבור הטבילה – שני בורות טבילה – נכנס אדם נוסף למקווה ואסף את בגדיהם ונעלם, כשהוא משאיר את הטובלים ללא בגדים וללא ארנק.

“המצלמות הותקנו בכניסה למקווה. מצלמה אחת מבחוץ כלפי הכניסה ורואה את היוצאים ומצלמה שניה מבפנים לכוון הכניסה ורואה את הנכנסים.

“כמו כן נתקבלו תלונות על שאדם משלם עבור כניסה למקוה ונכנס איתו אדם נוסף, עם התקנת המצלמות הודענו לציבור שישנן מצלמות המתעדות את כניסת הטובלים. כך  הצלחנו בשלב זה לעצור את גל הגנבות והקטנו את כניסת הטובלים ללא תשלום”.\

מקור: פתח תקוואי

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גם בירושלים רוצים מצלמות
    09/12/2016 08:27
    שמואל
  1. יש בנוה יעקב כאילו אברכים ששוברים את הדלת יש מיצווה לגנוב את המועצה הדתית ולנו גונבים ארנקים אין לנו עם מי לדבר גם הם פוחדים מהם ליתאים וצרמלים גנבים