בוקר: קיבלתי עונש. ביטן: “קדושה מעונה שמנסה להרשים את הנכים”

ח"כ נאוה בוקר מהליכוד נמנעה אתמול מלהצביע נגד הצעת חוק של ח"כ גילאון ממרצ להשוואת קצבת הנכות לשכר מינימום - וכתבה: "מול לחץ קואליציוני ועונש של חודש שבמהלכו לא אוכל להעלות הצעות חוק - בחרתי בנכים!" • יו"ר הקואליציה: "לא קבלה עונש, מציירת עצמה כקדושה מעונה" • בוקר: "היועצת של ביטן התקשרה ליועצת שלי ואיימה"
אבי כץ
ח' כסלו התשע"ז / 08.12.2016 12:20

חברת הכנסת נאוה בוקר מהליכוד הפרה אתמול (רביעי) משמעת קואליציונית כשנמנעה מלהצביע על הצעת החוק של ח”כ אילן גילאון ממרצ להשוואת קצבת הנכות לשכר המינימום. לאחר ההצבעה טענה בוקר כי נענשה בידי יו”ר הקואליציה, ח”כ דוד ביטן, וכי בחודש הקרוב לא תוכל להגיש הצעות חוק.

בוקר יצאה מהמליאה, מאחר שהיא עצמה מקדמת הצעת חוק דומה לזו של גילאון.

“לעיתים כח”כית אני ניצבת בפני דילמה קשה – האם להפר משמעת קואליציונית או להצביע נגד צו מצפוני”, כתב בוקר בדף הפייסבוק שלה. “היום בחרתי לפעול לפי צו מצפוני, כשסירבתי להצביע נגד הצעת החוק של האופוזיציה להעלאת קצבאות הנכים שעלתה לקריאה טרומית”.

בוקר הוסיפה בדרמטיות: “אל מול לחץ קואליציוני כבד ועונש של חודש שבמהלכו לא אוכל להעלות הצעות חוק – בחרתי בנכים!”

ההודעה הזו הקפיצה הבוקר את יו”ר הקואליציה – שצייץ בעמוד  הטוויטר שלו, תוך צירוף צילום הפוסט של בוקר: “ח״כ צריך לומר את האמת. בניגוד למה שפרסמה, נאוה בוקר לא קבלה כל עונש והניסיון שלה לצייר את עצמה כקדושה מעונה כדי להרשים את ציבור הנכים לא ראוי”.

בוקר אמרה בתגובה: “היועצת של ביטן התקשרה ליועצת שלי ומסרה שאם לא אכנס להצביע נגד אענש. שמחה שהעונש בוטל ושביטן מבין את המוסריות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הבוקסר של ביבי שוב ספג מפלה וכל מה שהוא יודע,
    08/12/2016 20:07
    cbmh
  1. זה לנבוח – כמו בעליו.