רוצים לדעת כמה הרוויחו הכוכבים הכי גדולים של רשת יוטיוב השנה?

קובי פינדרוס
|
ח' כסלו התשע"ז / 08.12.2016 00:03
כמה מרוויחים הכוכבים הגדולים של היוטיוב? מגזין פורבס פירסם את רשימת 10 הערוצים הרווחיים ביותר ביוטיוב • להערכת המגזין מרוויחים הכוכבים למעלה מ-70 מיליון דולר ביחד

כמה מרוויחים הכוכבים הגדולים של היוטיוב?

מגזין פורבס פרסם את רשימת 10 הערוצים הרווחיים ביותר ברשת החברתית יוטיוב, כאשר להערכת המגזין מרוויחים הכוכבים למעלה מ-70 מיליון דולר ביחד.

יוטיוב, כידוע, משלמת ליוצרי הסרטונים הפופלאריים עבור חצייה של כל רף צופים, כשהיא נהנית מצפייה מוגברת בפרסומות.

צעיר שוודי בן 25 בשם פליקס קיילברג הכניס השנה לא פחות מ-12 מיליון דולר.

בערוץ של קיילברג ישנם סרטונים בהם הוא משחק במשחקי וידאו עם חבריו, כשתוך כדי המשחק הוא משחרר שורה של הערות וביקורות על המשחקים השונים.

על פי פורבס, קרוב ל-40 מיליון בני אדם כבר עוקבים אחר הערוץ, וחברות המשחקים הגדולות משלמות לקיילברג סכומי עתק רק עבור סקירה של המשחקים בערוץ שלו.

במקום השני נמצאים איאן הוקס ואנטוני פדיליה, אשר מוכרים ברחבי העולם כצמד “Smosh”. צמד החברים מעלה ללא הרף קטעי מערכונים, הם הרוויחו 8.5 מיליון דולר השנה.

בני ורפי פיין, הכניסו גם הם השנה 8.5 מיליון דולר מסדרת סרטונים, בה הם מציגים אנשים אשר צופים בביקורות משחקים, כמו הערוץ של פליקס קיילברג.

בכדי להיכנס ל”עשירייה הפותחת” של הדירוג, נדרשת הכנסה בגובה 2.5 מיליון דולר – נתון מרשים במיוחד, אם מביאים בחשבון כי מדובר ביוצרים עצמאים שלא נהנים משום תמיכה, הפצה או הפקה מקצועית.