טראמפ איש השנה של הטיים מגזין: ומה הגיב הנשיא הנבחר על הבחירה

נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ נבחר לאיש השנה של המגזין טיים הנחשב • "כמו מנהיגים אחרים שנבחרו לאחרונה, יש לו צ'אנס לממש הבטחות ולהביס את הציפיות" • טראמפ: "כבוד גדול עבורי"
קובי פינדרוס
ז' כסלו התשע"ז / 07.12.2016 20:59

דונלד טראמפ כובש פיסגה נוספת: מגזין טיים הכריז היום (רביעי) כי בחר בנשיא ארה”ב הנבחר טראמפ, לאיש השנה 2016.

בהצגת הבחירה כתבה עורכת ה”טיים”, ננסי גיבס: “אז האם השנה ההשפעה של האיש הנבחר היא לטובה או לרעה? ניראה כי האתגר הגדול ביותר שעומד בפני דונלד טראמפ, זה עד כמה ארצות הברית חלוקה בנוגע לתשובה על שאלה זו.

“שנת 2016 הייתה שנת עלייתו לשלטון, וב-2017 תהיה שנת שלטונו”, המשיכה העורכת, “וכמו מנהיגים אחרים שנבחרו לאחרונה, יש לו צ’אנס לממש הבטחות ולהביס את הציפיות”.

עוד הוסיפה כי “השנה תומכיו ומבקריו יגלו במה הוא באמת מאמין. בשל העובדה שהוא הזכיר לאמריקה שדמגוגיה ניזונה מייאוש ושהאמת חזקה רק כמו האמון באלו שאומרים אותה, בשל העצמת האלקטורט החבוי וליבוי יצריו ועל הריסת התרבות הפוליטית של אתמול לצד מסגור התרבות הפוליטית של מחר – בשל כל אלה, טראמפ הוא איש השנה”.

איש השנה של טיים אשתקד (2015) הייתה למעשה אשת השנה – קאנצלרית גרמניה אנגלה מרקל.

המגזין טיים הוא שבועון אמריקאי הראשון מסוגו בארצות הברית והנמכר ביותר מסוגו עד היום. המהדורה הראשונה של טיים פורסמה ב-3 במרץ 1923, ועל כריכתה הופיע דיוקנו של ג’וזף ג. קאנון, יו”ר בית הנבחרים של ארצות הברית. מייסדי הטיים היו בריטון האדן והנרי לוס, שניהם בוגרי אוניברסיטת ייל, שם רכשו ניסיון בעריכת עיתון האוניברסיטה.

זו תהיה הפעם העשירית בה טראמפ יככב על שער המגזין הנחשב, עליו הופיע לראשונה בשנת 1989. הפעם האחרונה בה הופיע על השער הייתה באוגוסט 2015, חודשיים לאחר שפצח במירוצו לנשיאות.

בתגובה לפרסום אמר טראמפ כי, “להופיע על השער של ה”טיים” כאיש השנה זה כבוד גדול עבורי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות