הילדים יצאו ואתם דואגים? גוגל מציגה אפליקציית איתור מרגיעה

הפיתרון לילדים מחוץ לבית ולסבתות קשישות: האפליקציה שמאפשרת למשתמשים לשתף אנשי קשר שהם יבחרו, כך שגם אם הם נמצאים במצב שבו הם לא יכולים לענות או להפעיל את הטלפון, הקרובים להם יוכלו לאתר אותם ולדעת את מיקומם
אליעזר היון
ז' כסלו התשע"ז / 07.12.2016 19:41

ילדיכם יצאו לערב חברותי ואתם דואגים להם? אפליקציה חדשה של גוגל תאפשר לקרובים לכם לקבל מכם מיקום ולראות שהכל בסדר – גם אם אתם לא יכולים לענות לטלפון, כך נחשף באתר geektime.

במקרי חירום רבים כידוע, מיקומם של האנשים הינו קריטי, והיכולת לדעת היכן הם ממוקמים בדיוק חשובה מאד. אבל גם כאשר לא מדובר במקרה חירום, אנו רוצים לדעת שהילד שלנו, או הסבתא הקשישה במצב טוב, ולשם כך מיועדת האפליקציה החדשה.

מומחה הטכנולוגיה של geektime יניב אביטל מסביר כי האפליקציה החדשה מאפשרת למשתמשים לשתף בצורה פאסיבית את מיקומם עם אנשי הקשר שהם יבחרו, כך שגם אם הם נמצאים במצב שבו הם לא יכולים לענות או להפעיל את הטלפון, הקרובים להם יוכלו לאתר אותם ולדעת את מיקומם.

מרגע שתתקינו את האפליקציה תוכלו להגדיר את אנשי הקשר עליהם אתם סומכים, ואיתם אתם מעוניינים לחלוק את המיקום שלכם בזמן חירום. האפליקציה מאפשרת לכם לשתף איתם את מיקומכם לפרק זמן קצוב. כך שאם אתם מסתובבים באיזור מסוכן או מפוקפק, תוכלו למשל להגדיר שחבר או חברה יוכלו לראות את מיקומכם (ומצב הסוללה) למשך חצי שעה.

איך זה בדיוק עובד? כשאיש הקשר מבקש לדעת את מיקומכם, תופיע במכשיר הטלפון שלכם התראה דמויית שיחת טלפון, שמבקשת מכם לאשר לאפליקציה לשתף את המיקום שלכם. בנוסף, האפליקציה מאפשרת לאנשי הקשר לראות האם המכשיר שלכם היה בשימוש בזמן האחרון.

4

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות