מצוקת הדיור: ח”כי יהדות התורה הטיחו האשמות קשות בכחלון וגלנט

חברי הכנסת של יהדות התורה קיימו אחר הצהרים פגישה עם שר האוצר ושר השיכון על מצוקת הדיור החרדי • שר השיכון חשף: רוצה להציף המדינה בחצי מיליון דירות בנות שלושה חדרים - אבל השלטון המקומי מתנגד
שרי רוט
ה' כסלו התשע"ז / 05.12.2016 18:00

מצוקת הדיור בציבור החרדי: חברי הכנסת של יהדות התורה קיימו אחר הצהרים (שני) פגישה עם שר האוצר משה כחלון ושר השיכון יואב גלנט.

במהלך הפגישה הבהיר אחד מחברי הכנסת, כי עד שלא יימצא פיתרון משביע רצון, כזה שיפתור את מצוקת הדיור של הציבור החרדי – “אין מה לדבר על הצבעה על תקציב המדינה”.

חבר הכנסת ישראל אייכלר דרש מהשרים להוזיל את מחירי הפיתוח.

במהלך השיחה חשף שר השיכון יואב גלנט כי הוא מצידו היה מציף את המדינה בחצי מיליון דירות בנות שלושה  חדרים, אבל, לדבריו, השלטון המקומי בהנהגת חיים ביבס תוקע את המהלך “משיקולי ארנונה נמוכה”.

במהלך הפגישה הטיחו הח”כים האשמות קשות לכיוון כחלון וגלנט.

יצוין כי הפגישה היום התקיימה לאחר שלפני יותר מחודש שיגרה יהדות התורה הודעה לעיתונות – בה נאמר: “הוחלט לקיים פגישה דחופה עם שר האוצר משה כחלון,  שר השיכון יואב  גלנט וראש מטה הדיור אביגדור יצחקי”.

לפני כחודש הבטיח יו”ר המטה הלאומי לדיור, אביגדור יצחקי, כי יתמוך ב’חוק פיצול דירות’ להשכרה של ח״כ ישראל אייכלר. בפגישה שהתקיימה במשרד האוצר, ציין אייכלר כי גם שר האוצר משה כחלון תמך בחוק זה מלכתחילה, עד שקמה התנגדות מצד כמה ראשי ערים גדולות.

מלשכת שר האוצר הכחישו הערב דיווח כי שר האוצר הוא שאמר הדברים המיוחסים לגלאנט. “צר לנו שגורמים אינטרסנטים עושים שימוש ציני במפגש שכל מטרתו לפתור את מצוקת הדיור של המגזר החרדי וטובת המגזר”, נמסר בהודעת הלשכה.

לפי הלשכה, גם גלאנט לא אמר את הדברים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות