הסטנד-אפ הלוהט של ביבי: צפו איך נתניהו עושה צחוק מהתקשורת

ראש הממשלה ממשיך במתקפה על התקשורת השמאלנית - ונתן שואו בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת: "פתחתי ערוץ 10 והנה הכל פרו-ביבי...אז הלכתי לערוץ 2... גם הם פרו-ביבי ופרו-משפחתי... זה כבר מוגזם..." • צפו
שרי רוט
ה' כסלו התשע"ז / 05.12.2016 16:17

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אחר הצהריים (שני) ליחסיו הסוערים עם כלי התקשורת.

“אני אגיד מה אמרתי בפורום סבן”, אמר נתניהו. “כיוון שהיה שם מושב שהוקדש לשאלה האם התקשורת עדיין חופשית במדינת ישראל, אמרתי שהשאלה באמת חשובה וצריך לבדוק אותה. אז פתחתי את ערוץ 10 וראיתי, אתה יודע, הכל ‘פרו ביבי’. אתה פותח את החדשות, ‘פרו ביבי’. אתה פותח את הסאטירה, את הרכילות, את המגזין, תומכים לא רק בי – תומכים ברעייתי, בילדיי, תמיכה גורפת”.

נתניהו המשיך: “אמרתי, אולי זה ייחודי. בואו נבדוק. אז הלכתי לערוץ 2, אותו הדבר, ‘פרו ביבי’. אולפן שישי, יש שם חמישה פאנליסטים, אולי אחד יהיה נגדי? כולם איתי, ‘פרו ביבי’.

“אחר כך אני פותח את הערוצים האחרים, את הרדיו, את גלי צה”ל, קול ישראל, ‘פרו ביבי’ כל הזמן. זה מתחיל להיות מביך”.

נתניהו הוסיף ואמר: “אז אני רוצה לומר משהו התקשורת בישראל, אין חופשית ממנה בעולם. התקשורת בישראל תוקפת את ראש הממשלה המכהן בדמוקרטיה שנקראת ישראל יותר מכל תקשורת אחרת בעולם. אבל זו זכותה. זכותם של האנשים להביע את דעתם, הם יכולים להגיד מה שהם רוצים.

“אבל, חופש הדיבור אינו שמור רק לעיתונאים. חופש הדיבור שמור לכל אזרח וגם לראש הממשלה, וזכותו לבקר את התקשורת על המגמתיות שיש לכמה גורמים מרכזיים שם, בכיסוי נגד משפחתי ונגדי, בשקרים שהם מפיצים, בכל מיני סילופים…

“זכותם של אזרחים לבקר את התקשורת, כפי שעשיתי עכשיו ואמשיך לעשות את זה, במדינת ישראל החופשית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות