הודעה חשובה לעיתונות מעיריית בני ברק: לעוזר ראש העיר נולדה בת

תצבטו את עצמכם, אבל זה אמיתי: מחלקת הדוברות של עיריית בני ברק, בראשה עומד אברהם טננבוים מזכיר העירייה ודוברה, שיגרה הודעה לעיתונות על מסיבה לרגל... הולדת בת לעוזר ראש העיר • "המברכים הגיעו מכל קצווי העיר ואף מחוצה לה", הוא מדווח
אריה ריבקינד
ד' כסלו התשע"ז / 04.12.2016 18:00

אין ספק שמדובר ברגע מכונן בתולדות העיר בני ברק. אחרת קשה להבין מדוע טרחה מחלקת הדוברות של העירייה לשגר הודעה מיוחדת לעיתונות על “מסיבה להולדת בתו של עוזר ראש העיר”.

לא מאמינים? הנה ההודעה ככתבה וכלשונה:

“הרב חנוך זייברט, ראש עיריית בני-ברק; הרב אברהם רובינשטיין, מ”מ ראש העיר; הרב מנחם שפירא; הרב אליהו דדון והרב מנחם מנדל אייזנברג סגני ראש העיר, חברי הנהלה ומועצה, אישי ציבור רבים, ומאות מעובדי העירייה הגיעו ללשכת ראש העיר לברך את עוזר ראש העיר וליטול חלק בשמחה לרגל הולדת בתו איילה תחי’.

המברכים, שהגיעו מכל קצווי העיר ואף מחוצה לה, נטלו חלק בשמחתו של עוזר ראש העיר הצעיר, שמאז כניסתו לתפקיד לפני שנים אחדות בלבד, זכה להוקרת הציבור, הן מקבלת כל פונה בסבר פנים יפות והן מרצונו הכן לסייע לכל, מכל הלב ועם כל הנשמה.

במהלך המסיבה השמיע גם דברי ברכה לבביים הרה”ח רבי אברהם אלטר, מנהל מחלקת המחשוב של העירייה ומצאצאי אדמור”י בית גור.

בכבוד רב,
אברהם טננבוים
מזכיר העירייה ודוברה

“בתמונה: במסיבה שערך עוזר ראש עיריית בני-ברק לרגל הולדת בתו תחי’ – בעל השמחה; הרב חנוך זייברט, ראש העיר; הרב אברהם רובינשטיין, מ”מ רה”ע; הרב מנחם מנדל אייזנברג, סגן רה”ע; הרב חנוך זיידמן, מנהל אגף תשתיות ופיתוח, והרב ישראל לייזר, מנהל מחלקת חזות העיר באגף”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות