צהר במתקפה נגד הראשל”צ: הוא ממוטט את מעמד הרבנות

הגר"י יוסף תקף בדרשתו השבועית: "לצערנו רבני צהר עושים דברים חמורים ביותר. הולכים ממנים רבנית והיא צריכה לדרוש לפני כל הציבור בליל שבת, ה' ירחם. איך אפשר ככה?" • בארגון זעמו ושיגרו הודעה חריפה במיוחד: "דבריו חסרי השחר, ואסורים לחלוטין על פי הלכות לשון הרע ומצוות 'מדבר שקר תרחק'. פוגע בשדרת רבנים מרכזית בישראל"
יוסף גרינבוים
ד' כסלו התשע"ז / 03.12.2016 23:50

רבני ארגון צהר זועמים על דבריו של הראשון לציון, הגר”י יוסף, במהלך שעורו השבועי במוצאי שבת.

הראשון לציון תקף את הארגון ואמר: “לצערנו רבני צהר עושים דברים חמורים ביותר. הולכים ממנים רבנית והיא צריכה לדרוש לפני כל הציבור בליל שבת, ה’ ירחם. מזמנים אשה לברך בשבע ברכות את ‘יוצר האדם’. איך אפשר ככה?”.

הגר”י הבהיר בדרשה כי “לכל דבר יש גדרים בהלכה”, ורמז כי רבני הארגון יוצאי מגדרי ההלכה.

בתגובה הגיבו בארגון, בו חברים כ-1000 רבנים, בחריפות רבה ביותר.

“הרב יצחק יוסף ממוטט את מעמדה של הרבנות הראשית לישראל בהשתלחותו במאות רבנים בישראל המקדשים שם שמים ברבים, ומנסים לתקן את חלול השם שהוא גורם לתורת ישראל”, נאמר בהודעת הארגון.

בתגובה החריפה נאמר עוד: “דבריו חסרי השחר, והאסורים לחלוטין על פי הלכות לשון הרע ומצוות ‘מדבר שקר תרחק’ – גורמים נזק עצום לתורת ישראל ולכבודה של הרבנות בישראל.

“לא ניתן להבין כלל כיצד מי שנבחר לרב ראשי לישראל, על אף שלא עמד במבחני הרבנות, פוגע בשדרת רבנים מרכזית בעם ישראל, שמקדישה את חייה למען ההלכה, התורה ועם ישראל כולו”, לשון הודעת רבני צהר.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רבני צהר
    04/12/2016 06:11
    סמי
  1. רבנים אתם קוראים לעצמכם כי מה עברתם מיבחני הסמכה והוא לא תגידו אתם אמיתים או טיפשים גמורים וכי יש אחד בכם שבקי כמוהו בכל רזי ההלכה או בעל יראת שמים שמתקרבת אליו שלו נעלכם מעל רגלכם וכן אתם עושים את ההלכה פלסטר רק כדי למצוא חן ולהתחנחן לאפיקורסים ולכופרים