אברך בן 21 נדרס, נגרר על ידי משאית לאורך הרחוב – ונהרג

האברך משה יהודה ווינער ז"ל, חסיד סאטמר כבן 21 שהתחתן לפני פחות משנה, נהרג בתאונת דרכים לאחר שמשאית עם נגרר פגעה בו בשכונת ויליאמסבורג • עדי ראייה: מעילו נתפס במשאית והוא נגרר לאורך הרחוב, תוך שהוא סופג חבטות מרכבים חונים - עד שעוברים ושבים צעקו לנהג לעצור • הוריו קיבלו את הבשורה המרה בעת ששהו בחופשה במיאמי
נתן פרל
א' כסלו התשע"ז / 01.12.2016 20:46

טרגדיה בויליאמסבורג: האברך משה יהודה ווינער, סאטמר בן 21 נהרג ביום חמישי בתאונת דרכים קטלנית, לאחר שמשאית חולפת פגעה בו.

 המנוח ז”ל הוא בנו של הרב הערש ווינער, וחתנו של הרב אברהם ליבוביץ. הוא נישא לזוגתו לפני פחות משנה.

התאונה הקשה התרחשה מעט אחרי השעה 11 בבוקר בשדרת קנט בשכונת ויליאמסבורג שבברוקלין, כאשר משאית עם נגרר הגיחה במהירות מאחד הרחובות פגעה בצעיר שחצה את הכביש, וגררה אותו לאורך הרחוב, עד שעוברים ושבים שצעדו ברחוב הבחינו בתאונה – וצעקו לנהג שיעצור.

על פי הדיווח של עדי ראייה, מעילו של המנוח ז”ל נתפס בגרר המשאית, והוא נגרר על הכביש – תוך שהוא סופג חבטות מרכבים שחנו לאורך הרחוב.

נהג המשאית, שלא הבחין בצעיר, עוכב לחקירה.

כוחות ארגון ‘הצלה’ שהוזעקו אל זירת התאונה העניקו לאברך טיפול רפואי ראשוני, ואחר כך הבהילו אותו אל בית החולים בלוויו שבמנהטן. הציבור נקרא להתפלל לרפואתו, אך מאמצי ההחייאה לא צלחו ולרופאים לא נותר אלא לקבוע את מותו.

הוריו שהו לחופשה במיאמי שבפלורידה, שם הם קיבלו את הבשורה הקשה.

תאונה בויליאמסבורג

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות