ישראל ביתנו מאשימה: טרור ההצתות “בגלל אחמד טיבי”

יו"ר סיעת ישראל ביתנו מאשים את ח"כ אחמד טיבי: "את תוצאות הקריאה למרד וההסתה חסרת האחריות שלו כנגד חוק המואזין וראש הממשלה, ראינו בשבוע שעבר במתקפת טרור ההצתות. זהו רוע מסוג שלא ראינו כמותו במדינת ישראל" • תנועת 'אם תרצו' הגישה תלונה משטרה נגד שני חברי הרשימה המשותפת - אחמד טיבי ואוסמה סעדי, בגין הסתה
יוני גרין
כ"ז חשון התשע"ז / 28.11.2016 18:11

יו”ר סיעת ישראל ביתנו, ח”כ רוברט אילטוב, תקף אחר הצהריים (שני) את ח”כ אחמד טיבי מהרשימה הערבית המשותפת, האשים אותו בטרור ההצתות, וקרא ליועץ המשפטי לממשלה לפתוח בחקירה פלילית נגדו.

אילטוב אמר: “לפני כשבועיים, ח״כ אחמד טיבי התראיין לערוץ הטלוויזיה אל-מיאדין בלבנון, ערוץ טלוויזיה שיעי המזוהה עם ארגון חיזבאללה ואיראן. טיבי קרא באותו ראיון לפלסטינים וערביי ישראל להתמרד כנגד החוק שיזמתי, חוק המואזין והסית בצורה ישירה כנגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו”.

אילטוב הוסיף: “את תוצאות הקריאה למרד וההסתה חסרת האחריות הזו של ח”כ טיבי כנגד חוק המואזין וראש הממשלה, ראינו בשבוע שעבר במתקפת טרור ההצתות שפקדה את מדינת ישראל, מתקפה חסרת תקדים מסוג חדש שפשוט חצתה את כל הקווים האדומים. מדובר פה פשוט בנשק להשמדה המונית, בחסות ערוץ הטלוויזיה הלבנוני אל-מיאדין, ארגון הטרור חיזבאללה וח”כ אחמד טיבי”.

לפי ערוץ 7, הוא קרא ליועץ המשפטי לממשלה לקבל את בקשתו שהוגשה לפני כשבועיים לפתוח בחקירה פלילית נגד ח”כ טיבי על הראיון לרשת אל מיאדין.

“זה ראיון שהביא מיד למתקפה אכזרית כנגד מדינת ישראל. הצתה בעשרות מוקדים ביערות שנמצאים בתוך וסמוך לישובים מאוכלסים, זהו רוע מסוג שלא ראינו כמותו במדינת ישראל, דפוס התנהגות שמזכיר את ארגון המדינה האיסלאמית. אני אפעל בכל המישורים ואעשה את כל שביכולתי על מנת שאנשים כמו ח״כ אחמד טיבי ודומיו לא יהיו שליחי ציבור בכנסת ישראל”.

מנכ”ל תנועת ‘אם תרצו’ מתן פלג הגיש אתמול תלונה במשטרת מרחב מוריה בירושלים, נגד חברי הכנסת אחמד טיבי ואוסמה סעדי בעקבות מה שהגדיר כ”קריאה למרד בקרב ערבי ישראל”.

לדברי פלג, עם אישורו של “חוק המואזין” בוועדת השרים לענייני חקיקה, התראיינו שני חברי הכנסת בכמה כלי תקשורת דוברי עברית וערבית, וקראו למרד בקרב החברה הפלסטינית.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לכרש את טיבי האוייב
    28/11/2016 18:45
    בנימין כהן
  1. מדוע לא מגרשים את טיבי??? כיצד מעיז כחבר כנסת, להסית נגדינו. אנחנו מחזיקים אוייב מר בכנסת. מתי נתעורר ונפסיק להתחנף לדורשי רעתנו? טיבי הוא אוייב מר ונפשע ואנחנו מפנקים אותו. מהלך טיפשי והרסני שלנו. הוא מסית נגדינו והענישה הנכונה היא גירושו מהארץ לכל הרוחות.

  2. שלא ינסה למזער את חלקו .
    29/11/2016 10:57
    אהרון
  3. אחמד טיבי בהתקפותיו המתמשכות נגד קיומה של מדינת ישראל , תורם ומסכים עם כל אירוע , שפוגע במדינת ישראל .