יובש באוויר: איך תשמרי על עור הפנים והצוואר בריא וצעיר?

תמי גיל
|
כ"ז חשון התשע"ז / 28.11.2016 09:37
החורף מהווה זמן אידיאלי לטיפול ונטרול הנזקים שיצטברו בחודשי הקיץ והכנה לתקפות הקיץ הבאה, תוך הקפדה על מספר צעדים חשובים • ד”ר אלכס אלטס, מומחה לרפואת עור מחברת פרומדיקס, עם 7 טיפים

עונות המעבר והחורף אלו העונות שבהן העור נוטה להיות יותר יבש, הן מהסיבות האקלימיות והן מכיוון שהדחף שלנו בתקופה זו נוטה להשתמש במים חמים יותר ובמקלחות ארוכות יותר, דבר המהווה מתכון בטוח ליובש קיצוני בעור.

בחורף אנו חווים את הנזקים שצברנו במשך חודשי הקיץ, שנבעו מחשיפה לשמש, לילות ללא שינה, מגע עם כלור של הבריכות ועוד.  בנוסף, אנו פחות צמאים בחורף ולכן נוטים לשכוח לשתות וכך העור שלנו סובל מיובש באזורים המועדים לכך, לעיתים אף יותר מאשר בקיץ.  זאת בנוסף לנזקי זיהום האוויר וההזדקנות הטבעית של העור אשר קיימים כל הזמן, ללא קשר לעונות השנה המתחלפות.

ד”ר אלכס אלטס, מומחה לרפואת עור מחברת פרומדיקס, מציע מספר טיפים שיסייעו לנו לעבור את החורף עם עור פנים וצוואר בריא וצעיר:

1. כבר דובר רבות בחשיבותו של הפילינג. הפילינג מסיר את תאי העור המתים, כתמי גיל ושמש, מעודד את חידוש התאים, ומתקן את נזקי הקיץ. תקופת החורף הינה אידיאלית לביצוע טיפול הפילינג, זאת בשל השפעתה הפחותה של קרינת השמש. את הפילינגים ניתן בהצלחה רבה וביעילות מרבית לשלב עם החדרת תכשירי לחות, חומצה הילארונית, ויטמינים ונוגדי חמצון לעומק העור (מזותרפיה) , טיפולים המתבצעים ע”י רופא בלבד. מומלץ לעבור טיפול פילינג מקל עד עמוק מסדרת SKINTECH אשר אותו מבצעים אך ורק בידיי אנשים המוסמכים לכך.

2. מים מנקים את הגוף מחומרי פסולת, רעלים וחומרים שגורמים הזדקנות. כן, מי שחשקה נפשו להיראות צעיר – שישתה! חשוב לשתות מים גם אם לא מרגישים בצמא הנגרם בעקבות החום וההזעה, שבחורף נחסכים מאתנו. יש לשתות הן בחורף והן בקיץ.

3. יש להקפיד על ניקוי העור פעמיים ביום – בוקר וערב, להסיר ביסודיות את שאריות המייק-אפ ושאר האיפור. להשלמת התהליך יש למרוח קרם המתאים לסוג עור הפנים.

4. יש לזכור למרוח מסנן קרינה- גם בחורף אנו חשופים לקרינה, ולעיתים אף יותר, עקב שימוש בתכשירים פעילים אשר חושפים את העור לנזקי השמש. יש לזכור כי השמש זורחת מדי פעם גם בחורף ולכן מומלץ לא להזניח.

5. העור שמסביב לעיניים שלנו נוטה להזדקן מהר. דווקא באזור העיניים, שהן ראי הנפש, העור נוטה להראות באופן דומיננטי יותר, את שינויי מצב הרוח ואת החוסן הפיזי שלנו. נוכל לדאוג למראה בריא וזוהר יותר מסביב לעיניים ע”י טיפול בהזרקת חומצה הילאורנית של BELOTERO, המיועדת לשימוש מתחת לעיניים ולהפחתת סימני ההזדקנות הטבעי של העור על ידי החלפת החומצה היאלורונית שאבדה.

6. בחורף אזורי הפנים והצוואר זוכים למלוא תשומת הלב של האנשים אשר עימם אנו נפגשים, עקב הלבוש הארוך והחם בו אנו משתמשים בחורף. לצורך תיקון הנזקים בחלקים אלו (הפנים והצוואר), ישנן פרוצדורות קוסמטיות/אסתטיות, שיכולות לשמור על סוד הגיל לעוד כמה שנים לפחות. בכדי להשיג מראה צעיר והדוק ככל האפשר ניתן לעבור טיפול חדשני ע”י טכנולוגית אולטרסאונד המשמשת למיצוק עור רפוי באזור הצוואר והלסת- DOUBLO.

7. שנת יופי! על העור ניכרים סימני העייפות, הסטרס והתזונה הלקויה. שינה טובה במהלך הלילה מאפשרת לעור לווסת את רמת הלחץ ולהסדיר את המטבוליזם ומאפשרת לגוף לנוח ולהסדיר את זרימת הדם, התורמת לפעולה האופטימלית, לשיקום ולחידוש.