ח”כ ג’מאל זחאלקה גילה שיצטרך להתעמת עם בן גביר – והשתולל

כאשר הגיע הבוקר ח"כ ג'מאל זחאלקה אל האולפן של התכנית 'אורלי וגיא' בערוץ 10, הוא גילה להפתעתו את עו"ד איתמר בן גביר והחל לצעוק ולהשתולל: מסרב לשבת עם 'כהניסט' באותו פאנל • מה הפיתרון שמצאו בהפקת התכנית?
אריה ריבקינד
כ"ד חשון התשע"ז / 25.11.2016 13:37

עימות בלתי שגרתי התפתח היום  (שישי) בתכנית הבוקר של ‘אורלי וגיא’, המשודרת  בערוץ 10. היה זה כאשר ח”כ ג’מאל זחאלקה מהרשימה הערבית הגיע אל האולפן כדי להשתתף בתכנית – והופתע לגלות במקום את עו”ד איתמר בן גביר.

כאשר זחאלקה הבין כי שניהם אמורים לשבת בדיון משותף  על ההצתות – הוא  החל לצעוק ולצרוח, כי הוא מסרב לשבת עם ‘כהניסט’ באותו פאנל.

לדברי בן גביר, אנשי ההפקה ניסו להרגיע את חבר הכנסת, אך הוא המשיך לצעוק שעשו לו תרגיל וכילא ישתתף בתכנית בה עו”ד בן גביר משיב על טענותיו.

בעקבות כך החליטו בעריכה לקיים שני פאנלים נפרדים: אחד בהם היה השתתף  ח”כ זחאלקה ואחריו פנאל בהשתתפות בן גביר.

במהלך התכנית התייחס בן גביר לתקרית: “אני מרוצה שיש מי שחושש מלהתעמת איתי. זחאלקה יודע כי בכל עימות בנינו אני אביס אותו, בעיקר כי הוא מדבר דברי שקר וכזב ובונה על זיכרון ציבורי קצר”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אני בטוח שאורלי עשתה כל מאמץ לתת לזחלקה במה לדעותיו
    25/11/2016 13:50
    אורי
  1. אין מה לדאוג אורלי לא תחמיץ אפשרות לתת לפשיסט ערבי להשמיע את דעותיו הנאורות על זכויות האדם ואינסוף הזכויות המגיעות לפלסתינים המומחים הגדולים לדמוקרטיה וזכויות האדם האישה והלהטבים