התנועה האיסלאמית: ‘פינו אתכם? אנו נארח’ • ביתר עלית: בואו אלינו

התנועה האיסלאמית הקימה 'חדר מצב' לשעת חירום בכפר קאסם והודיעה על נכונותה לסייע ולקלוט את משפחות המפונים מזירות האש - ביישובים הערבים • מבהירים: "מיועד לכל אזרחי המדינה - ערבים, נוצרים ויהודים" • מנגד הכריז מאיר רובינשטיין: "בואו לשבות במקום מבטחים - בבתי תושבי ביתר עלית"
אריה ריבקינד
כ"ג חשון התשע"ז / 24.11.2016 20:38

התנועה האיסלאמית הקימה הערב (חמישי) ‘חדר מצב’ לשעת חירום והודיעה על נכונותה לסייע ולקלוט את משפחות המפונים מאירועי השריפות בכל רחבי המדינה ובכל הישובים הערבים. לפי הודעת התנועה, הקליטה מיועדת לכל אזרחי המדינה – ערבים, נוצרים ויהודים, ללא הבדל.

“עשרות משפחות מהאוכלוסיה הערבית מוכנים לארח את המשפחות שניזוקו מהשריפות בחיפה והארץ, יהודים וערבים כאחד”, נאמר בהודעת התנועה.

דוקטור מנצור עבאס אמר: “עשרות משפחות מהמגזר התקשרו לחדר המצב בכפר קאסם, והם מוכנים לעזור ולארח את המשפחות שניזוקו בבתים שלהם, וזה אחרי שפרסמנו בכלי התקשורת הערביים שהקמנו חדר מצב, כדי להגיש עזרה לתושבי חיפה והסביבה”.

עבאס הוסיף כי כי ראשי ערים מכל המגזר הושיטו את ידם כדי לעזור לפתוח את שעריהם לתושבים הניזוקים מהשריפה – ובהם מכפר קאסם, כפר ברא, כפר כנא, דיר אלאסד, טייבה, נצרת, טמרה וכאבול.

חדר המצב המרכזי הוא בעיר כפר קאסם.

במקביל, גם ראש העיר ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, הכריז הערב על מבצע מיוחד, במסגרתו מוזמנים תושבי הערים והשכונות שנמצאים באזורי הדליקות המשתוללות לבוא לשבות במקום מבטחים – בבתי תושבי ביתר עילית.

במסגרת המבצע ראש העיר מזמין את תושבי האזורים הקרובים לשריפות ליצור קשר עם מוקד החירום העירוני, על מנת להתאים אפשרויות אירוח בעיר.

ראש העיר גם קורא לתושבי העיר המעוניינים לארח בביתם משפחות, ליצור קשר עם מוקד החירום העירוני.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות