ינון פלח, העורך הראשי של קבוצת ‘קו עיתונות’, פרש היום מתפקידו

ינון פלח החל את דרכו בעיתון בשנת 2002 ככתב, ובמהלך שנות עבודתו בעיתון שימש כרכז מערכת וכעורך משנה • בחמש השנים האחרונות, עם פרישתו של העורך הראשי הקודם אבי רוזן, כיהן כעורך הראשי של הרשת
אבי כץ
כ"ב חשון התשע"ז / 23.11.2016 19:59

אחרי 14 שנים: העיתונאי ינון פלח, העורך הראשי של קבוצת ‘קו עיתונות’, הודיע היום (רביעי) על פרישתו מתפקידו.

פלח ערך את רשת המקומונים של הקבוצה וכן את השבועון ‘כל ישראל’ מבית קו עיתונות.

ינון פלח החל את דרכו בעיתון בשנת 2002 ככתב, ובמהלך שנות עבודתו בעיתון שימש כרכז מערכת וכעורך משנה. בחמש השנים האחרונות, עם פרישתו של העורך הראשי הקודם אבי רוזן, כיהן כעורך הראשי של הרשת.

“תם עידן”,  מסר ינון בהודעה שהפיץ. “אחרי 14 שנים בהן שימשתי במגוון תפקידים – כתב, רכז מערכת, סגן עורך, עורך משנה ובחמש השנים האחרונות עורך הראשי של רשת קו עיתונות, אני מסיים היום את תפקידי ופונה לדרך חדשה.

“היו אלו שנים מלאי עשיה, אתגר ויצירה, בהן ליווינו יחד עם ההנהלה, צוות הכתבים, העורכים והעובדים בעבר ובהווה, אינספור אירועים בארץ ובעולם”.

לדבריו, “תקופה תמה ומתחילה תקופה חדשה. בתקווה ובתפילה שתהיה מרתקת ומועילה לא פחות.

“זה הזמן להודות למנכ״ל והבעלים אריאל קוניק על שנים של עבודה משותפת שבהן קו עיתונות הייתה לביתי השני, שנים שבהן עולם העיתונות החרדית עבר שינוי מבורך וקו עיתונות הייתה ממובילי הדעה והטון בכל הסוגיות העומדות על סדר יומה של הציבוריות החרדית”.

פלח אמר עוד, כי הוא מאחל בהצלחה בהמשך הדרך למשמר הנכנס שימשיך לקדם את מערכת קו עיתונות לפסגות ולשיאים חדשים”.

לפי כחמישה חודשים הודיעה הרשת, כי חיים כהן מונה כיו”ר הדירקטוריון ולאחראי על מתווה התוכן בקבוצה. אריאל קוניק, לפי ההודעה, ממשיך לכהן כמנכ”ל הרשת וכמי שאחראי לצד העסקי של הקבוצה.

הרשת הוקמה בתחילת שנות ה-90 על ידי אריאל קוניק.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות