זפת בפתח, דבק מגע במנעול: פורעים התנכלו למנהל ישיבה • צפו בתיעוד

פורעים בעלי חזות חרדית הגיעו בשעה 3:00 לפנות בוקר אל פתח ביתו של מנחם בומבך, איש חינוך תושב העיר החרדית ביתר עילית, שפכו זפת שחור בכניסה וסתמו בדבק מגע את מנעול הבית • הסיבה להתנכלות המתמשכת: מסגרת ישיבתית מיוחדת שהקים עבור צעירים חסידיים • התנכלות הלילה גם לדירתו של הרב דוד בלוך, מראשי ישיבת ההסדר 'דרך חיים'
יוסף גרינבוים
כ"ב חשון התשע"ז / 23.11.2016 10:48

שני פורעים חרדים הגיעו לפנות בוקר (רביעי) אל ביתו של מנחם בומבך, תושב העיר ביתר עילית, המנהל ישיבה לבחורים צעירים – שפכו זפת שחור בכניסה אל הבית, וסתמו עם דבק מגע את המנעול.

הפורעים, שתועדו במצלמות האבטחה, בעלי חזות חרדית, מתנכלים לבומבך, איש חינוך, ככל הנראה על רקע המסגרת הישיבתית המיוחדת שהקים עבור 50 צעירים, “בחורים חסידים מבתים איכותיים בעלי יכולת למידה שלא בנויים ללמוד תורה יום שלם”, כדבריו. במסגרת שהקים בומבך משלבים פעילויות נוספות, לצד הלימודים.

“ב3:00 לפנות בוקר שני האנשים הללו סתמו את מנעול הדלת ושפכו כמות נדיבה של זפת. מישהו מזהה אותם?”, כתב בומבך בדף הפייסבוק שלו, לצד תצלומים.

• פנית למשטרה?

“טרם”, אומר בומבך לחרדים 10. “אני מתכוון להגיש”.

• איך ההרגשה? זה מבהיל אותך?

“לא נעים, אבל  המשימה שלנו גדולה יותר מכל פעולה נלוזה”.

בשנים האחרונות מפיצים קיצונים פשקווילים כנגד בומבך, בטענה שהמסגרת שהקים היא ‘פריצת גדר’, וכי הוא מכניס תכנים זרים לעולם התורה.

בומבך זוכה לתמיכה של גורמים רבים, בהם אישי חינוך, הרואים בפעילותו מסגרת של הצלה עבור אותם צעירים, המונעת את נשירתם לרחוב.

גם בפתח ביתו של הרב דוד בלוך, מראשי ישיבת ההסדר ‘דרך חיים’ בגן יבנה, המתגורר ברחוב רשב”ם בבני ברק, סתמו הלילה את מנעול הדירה בדבק מגע ומרחו זפת בכניסה.

בומבך

בומבך

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הזוי הסיקריקים האלה
    23/11/2016 12:03
    משה
  1. כל מי שלא מוצא חן בעיניהם עושים לו טרור??
    הבן אדם יש לו תמיכה מרבנים
    הוא עושה דברים נפלאים
    והם אנשי סדום באים להציק לו

  2. הגיוני באמת
    23/11/2016 14:45
    תומר
  3. כי הרי דרך התורה המובהקת בלי “תכנים זרים” זה לחסום פתח של בית בדבק מגע ולשפוך זפת.. מרשים! עד מתי פושעים באצטלה של תורה??
    אנשים כאלה צריכים לקחת להם את הקפוטה והשטריימל כי הם הורסים לציבור שלם.