חצרוני משיק סטנדאפ: האטרקציה – יוצאים בשאלה יגזזו את הפיאות

פרופסור אמיר חצרוני, דמות צבעונית אך שנויה במחלוקת, יוצא עם מופע סטנד-אפ חדש במהלכו, כך הוא מבטיח, "יהיו טקסים של גזירת פיאות לחרדים מתפקרים, כמו המחזירים בתשובה עם הקוקו לחילוניים"
אליעזר היון
כ"א חשון התשע"ז / 22.11.2016 21:32

אמיר חצרוני, הפרופסור השנוי מאוד במחלוקת, לא מפסיק להפתיע: כעת הוא יוצא במופע סטנד-אפ שינדוד ברחבי הארץ, כאשר במהלכו, כך הוא מבטיח, ישולבו גם יוצאים בשאלה, שיחליטו להוריד את הפיאות בשידור-חי.

“במופע שלי אנחנו עושים טקסים של גזירת פיאות לחרדים מתפקרים, כמו המחזירים בתשובה עם הקוקו לחילוניים”, אומר הפרופסור הצבעוני.

בראיון לחדשות 2 סיפר חצרוני על מופע הסטנדאפ החדש בכיכובו, והסיבות העומדות מאחורי ההחלטה הגורלית לעלות על הבמה: “אוניברסיטת הכיבוש שבשטחים הכבושים פיטרה אותי וצריך להתפרנס ממשהו, לשלם חשבונות, מים וחשמל”.

הפרופסור, שהתבטא בעבר נגד מתנחלים, מזרחים, וילדים טען: “אני סחורת נישה ולא מתבייש. אני בדרן בוטיק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא רצוי להציג לדבר להזכיר לתת במה לו ולדומיו
    23/11/2016 16:44
    מאיר
  1. לכוון רוצחים בשגגה לערי מקלט היה שילוט ממוסד כדי שלא יצטרך לדבר עם אף אחד בדרך ושיוודע שהיה פה מעשה של רצח הנפש. ולעומת זאת לרבבות עולי הרגל לירושלים לא היה שילוט כדי שהעולים יתחברו זה לזה ויודיעו ברבים את כוונתם לעלות ולהשתחוןת… לומדים מפה חכמינו לא לתת במה לדברים בזויים ושלילים ..להתעלם לגמרי לא לתת במה וחיות …. באמת שלעמלקי חצרוני שבה לבזות ולקרר את התורה את הקבה אין סיבה להתפרסם פה אפילו לגנאי…