תקדים בבני ברק: 64 ילדות ישבתו מהבוקר עד שהעירייה תסדר להן גן

הורי 64 תלמידות גן בבני ברק, העוברות מאז תחילת שנת לימודים ממקום למקום, לאחר שראשי העירייה נכשלו במציאת מקום לימודים קבוע עבורן - מחריפים את המאבק ומכריזים: פותחים בשביתה
אריה ריבקינד
י"ח חשון התשע"ז / 19.11.2016 21:02

ההורים של 64 תלמידות גן בבני ברק, העוברות מאז תחילת שנת לימודים ממקום למקום, לאחר שראשי העירייה נכשלו במציאת מקום לימודים קבוע עבורן – מחריפים את המאבק ומכריזים: “פותחים בשביתה. נשאיר את הילדות בבית”.

הסאגה החלה לאחר ששכנים ברחוב הנצ”ב הגישו לבית המשפט התנגדות להצבת מבנים יבילים עבור הגנים בשטח ציבורי ברחוב. לטענת השכנים, השטח מיועד עבור גינה לדיירי הרחוב. בית המשפט קיבל את העתירה, והוציא צו ביניים.

מחר (ראשון) אמור בית משפט למסור את החלטתו על צו המניעה – אבל להורים נמאס.

“חודשיים וחצי אחרי תחילת שנת הלימודים – והילדות נמצאות בתת תנאים. הן עברו מלימודים בלשכת ראש העיר, שם למדו כמה ימים, למגרש חניה בסמינר של גור, והשבוע הן למדו בכולל אברכים, עם שרותים משותף”, מספר אחד ההורים המנהלים את המאבק.

לדבריו, “הנפשות של הילדות מרוסקות, יש הורים שכבר שולחים את הילדות הקטנות לטיפול רגשי”.

ההורים הזועמים, אומרים עוד: “צריך לשלוח הביתה את כל הנציגים החרדים. במקום לדאוג ל-64 ילדות – הם עסוקים בחוק ההסדרה או חוק המואזין… ממחר נשאיר את הילדות בבית עד שיוסדר להן גן של קבע”.

הורה לילדה בגן אמר לחרדים 10: “מתחילת שנת הלימודים – 64 ילדות בנות 4 ו-5 ללא גן! חודשיים הן היו ב-15 מ”ר במתחם של בחורות עם פיגור שכלי, עם שרותים במרחק של 5 דקות הליכה, כך שהגננות אספו את הילדות יחד כדי לצאת לשירותים…

“לאחר חופשת תשרי, הילדות היו תחילה בבית, אחר כך שלושה ימים שהו ההורים יחד עם הילדות מול לשכת ראש העיר חנוך זייברט. לאחר מכן, בטוב ליבו של הרב נחמיה שקדי, הייתה יומיים קייטנה בלשכתו של סגן ראש העיר אברהם רובינשטיין. בהמשך – יומיים במרכז הילד והמשפחה. לאחר מכן נדדו לבית ספר ‘שירת יוסף’  ואחר כך הגענו לשיא הזלזול: בחניה של סמינר גור, ללא שולחנות ועם רצפת אבנים משתלבות, סכנה!

“מי ערב לביטחון הילדות?”, הוא שואל. “מי ערב לנפשות הילדות שמטולטלות ממקום למקום, ללא גן מסודר. מי מוכן לקחת אחריות על 64 ילדות?”

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פשוט לא ייאמן שקיים מצב כזה
    19/11/2016 21:42
    הזוי
  1. לא ניתן להבין זאת
    היכן כל האחראים על החינוך בעיר זו??
    עד שלא סוגרים רחובות ועושים בלגאן ציבורי משמעותי
    אין מי שיבין שהמצב הזה הוא הזוי????
    לא כדאי לחכות לשימוש באמצעים אחרים
    וכדאי לפתור את הנושא במהרה לטובת הזאטוטים

  2. ראש העיר הביתה
    19/11/2016 22:31
    שירה
  3. שום דבר לא מעניין אותו רק שיהיה שטחים לגור ולחצרות המקורבים

  4. ראש עיר אטום
    20/11/2016 08:25
    יולי
  5. ראש עיר אטום שהחינוך לא בראש מעייניו

  6. זוועה
    20/11/2016 14:17
    נמאס
  7. די
    נמאס
    עירית בני ברק תעשו משהו
    פשוט זוועה