נתניהו תקף בפייסבוק את ערוץ 10 בגלל ידיעה שפורסמה על בנו יאיר

חדשות 10 שידרו ידיעה בה נטען כי יאיר נתניהו פועל מאחורי הקלעים לקידום חוק 'המואזין' • אלא שהפעם המגישה סירבה להקריא את תגובתו של ראש הממשלה • בלשכתו לא ויתרו ופרסמו בדף הפייסבוק הפופולארי שלו את התגובה המצונזרת: "ערוץ 10 הפגינו צביעות כאשר סתמו לנו את הפה וצנזרו את תגובתנו, מנסים לעשות שטיפת מוח לציבור"
נחמן גור
ט"ז חשון התשע"ז / 17.11.2016 00:19

נתניהו ממשיך המלחמה בכלי התקשורת – והפעם ערוץ 10 על הכוונת: לאחר שפורסמה הערב כתבה על מעורבותו של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, בחוק ‘המואזין’, בחרה המערכת של חדשות 10 שלא להקריא את תגובתו של ראש הממשלה, מאחר ש”אינה מתייחסת לטענות שהועלו”.

בכתבה נטען כי ראש הממשלה תומך בחוק ‘המואזין’ בכל כוחו, משום שבנו, יאיר, פועל מאחורי הקלעים לקידום החוק. בנוסף, בכתבה דווח כי  נתניהו סיפר לא פעם בפורומים ממשלתיים שהמואזין של ג׳סר א זרקא מפריע להם בבית בקיסריה.

המגישה תמר איש שלום מסרה בתום הכתבה: “התלבטנו הערב איך לנהוג בתגובה שנשלחה אלינו מטעמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. בעבר הקפדנו לקרוא לפניכם כל מילה בתגובות שנשלחו אלינו על ידו, גם כאשר התגובות האלו לא עסקו בטענות שהעלינו.

“אנחנו סבורים שיש למר נתניהו זכות מלאה לתגובה, אבל לא נוכל לתת יד להשתלחות בעיתונאי חדשות 10. לצערנו הערב לא קיבלנו תגובה שבה התייחסות כלשהי לטענות שהועלו בדיווח, וכמובן שנשמח להביאה במלואה לכשתתקבל”.

ראש הממשלה לא אהב את ההחלטה של הערוץ ובלשכתו בחרו לנצל את הערוץ החזק שלו – דף הפייסבוק הפופולארי, שם פורסמה תגובתו.

וכך כתב: “ערוץ 10 שהפגין על ‘סתימת פיות’ כאשר עמד בפני סגירה על פי חוק, כשלא שילם את חובותיו למדינה בסך מיליונים על חשבון הציבור, עתר בבקשה להוריד מהמסך את ערוץ 20. כיום הם הפגינו את אותה מידה של צביעות כאשר סתמו לנו את הפה וצנזרו את תגובתנו להלן:

‘ערוץ 10 כבר לא מנסים להעמיד פנים שהם כלי תקשורת אובייקטיבי ולא כלי תעמולה. טפטוף הרעל היום יומי כנגד ראש הממשלה ומשפחתו נועד לעשות שטיפת מוח לציבור באופן השקוף ביותר.

‘שידורי שתי כתבות ההכפשה על בנו של ראש הממשלה במהדורה אחת מדברות בעד עצמן. אין כמעט אזרח בישראל שלוקח ברצינות את שידורי התעמולה שלכם ואולי זה מסביר את הרייטינג’.

“בתגובתנו התייחסנו לשתי כתבות הכפשה היות וכתבת רכילות מרושעת נוספת של רביב דרוקר נדחתה מהערב ליום אחר בשל תגובה זו”.

שלשום, לאחר דיווח של רביב דרוקר בערוץ 10 על  ‘המיליארדר האוסטרלי, יאיר נתניהו, דירת היוקרה בת”א – והבקשה מדרעי‘ – תקף ראש הממשלה בתגובה שהוקראה במהדורת החדשות את העיתונאי הבכיר: “אנו משערים שהסיבה לעלייה בדרגת הרפש של דרוקר נובעת מהפוסט בפייסבוק של רה”מ שהפנה לכתבת תחקיר על דרוקר מאת משה איפרגן באתר ‘מידה’.

“התחקיר חשף את בחישותיו של דרוקר במשרד מבקר המדינה כולל לחץ ושיחות טלפון שלו עם המבקר באופן חסר תקדים, וכן מינוי חבר הילדות של דרוקר שהקים עמו את ‘התנועה לחופש המידע על נתניהו’ ליועץ המשפטי של משרד המבקר. עוד חשף התחקיר את המימון האדיר שקיבל גוף זה של דרוקר מהקרן החדשה לישראל ומן האיחוד האירופי”.

בעקבות התגובה, איים דרוקר כי אם נתניהו לא יתנצל – הוא יתבע אותו.

אירוע זה מצטרף לתגובתו ‘הארוכה בהיסטוריה’ של ראש הממשלה לתחקיר של התכנית ‘עובדה’ , אז האשים את המגישה אילנה דיין בנטייה לשמאל הקיצוני ובניסיון להכפיש את שמו ואת שם משפחתו.

מקור

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ביבי ובנו
    17/11/2016 08:03
    זרובבל
  1. מה אתם רוצים ממשפחת נתניהו הם צדיקים