דרעי סותם פיות לליכודניקים? ביטן העניש את ח”כ ענת ברקו – וחזר בו

יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן העניש אתמול את ח"כ ענת ברקו, לאחר שאריה דרעי התלונן שהיא תוקפת אותו ומאשימה כי אינו ממלא את תפקידו • ההחלטה עוררה סערה בקבוצות של הליכוד - וביטן מיהר להודיע כי ביטל את הסנקציות נגד חברת הכנסת
נחמן גור
י"ד חשון התשע"ז / 15.11.2016 11:17

אריה דרעי סותם פיות לח”כים מהליכוד? יו”ר הקואליציה, ח״כ דוד ביטן, החליט אתמול (שני) להעניש את חברת הכנסת ענת ברקו מהליכוד, לאחר ששר הפנים פנה אליו והתלונן כי הח”כית תוקפת אותו בפומבי, בטענה שאינו ממלא את תפקידו במלחמה נגד המסתננים.

בעקבות התלונה של דרעי, החליט יו”ר הקואליציה כי ח”כ ברקו לא תוכל להגיש הצעות חוק מטעם הליכוד במשך חודשיים.

ההחלטה השערורייתית עוררה סערה בקבוצות הוואטס-אפ של הליכוד, וחברי ליכוד רבים הביעו זעם על יו”ר הקואליציה. בעקבות כך מיהר הבוקר ח”כ ביטן להודיע כי העונש בוטל.

“אתמול הודעתי לח״כ ענת ברקו כי לא תוכל להגיש הצעות חוק מטעם הליכוד במשך חודשיים עקב התקפותיה על השר דרעי, שלטענתה אינו מוכן לטפל בבקשותיה”, אמר ביטן. “לאחר שהתקבלו מספר בקשות של השר ולשכתו בעניין זה, פניתי לח״כ ברקו בבקשה להפסיק את ההתקפות הפומביות, מאחר וזו לא זו הדרך לטפל בבקשות בקואליציה.

“מאחר וח״כ ברקו לא הפסיקה – נאלצתי לטפל בעניין. אמש הודיעה לי ח״כ ברקו שהיא מקבלת את בקשתי, והיא תחדל מהתקפות אלה, כפי שמתחייב מיחסים קואליציוניים תקינים, ולכן בוטלו הסנקציות שהוטלו עליה מטעם סיעת הליכוד”.

ביטן הוסיף: “כפי שהבטחתי לח״כ ברקו בעבר, תתקיים פגישה עם השר על מנת לבדוק אם ניתן להתייחס לבקשותיה באופן אחר”.

ענת ברקו

באחת ההתקפות על דרעי כתבה ח”כ ברקו בדף הפייסבוק שלה: “הנה, עוד דוגמה – כואבת במיוחד – לכך שיש לנו שר פנים שאינו ממלא את תפקידו. נכון, צריך להודות: בעיית המסתננים מאפריקה לא התחילה בתקופתו של אריה דרעי בתפקיד שר הפנים. אבל שרי הפנים שקדמו לו (אחד מהם היה אפילו ממפלגתו) לפחות ניסו לפעול בעניין הזה – מי יותר בהצלחה ומי פחות. אבל ניסו להתמודד…

“עם יד על הלב: אתם יכולים לומר שאתם חשים ששר הפנים הנוכחי מנסה באיזשהו אופן באמת להתמודד עם הבעיה הנוראית הזו? יש לך סמכויות בחוק – כן, בחוק הישראלי. בחוק שלנו. למען השם, עשה משהו…  משהו!”

תגובת לשכתו של שר הפנים אריה דרעי לחרדים 10: “אין תגובה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות