עופר שלח: לפטר את איוב קרא. סגן השר: “רודפים אותי כי אני לא יהודי”

יו"ר סיעת יש עתיד קורא לפטר את סגן השר לשיתוף פעולה אזורי, לאחר שחשף פרשה ביטחונית בפוסט שפרסם אתמול בבוקר בפייסבוק: "ההדלפה חסרת האחריות של קרא פוגעת בביטחון המדינה" • סגן השר: "זו לא פרשה ביטחונית ולא היה צו"
נחמן גור
י"ד חשון התשע"ז / 15.11.2016 10:03

ח”כ עפר שלח, יו”ר סיעת יש עתיד, קורא לפטר את סגן השר לשיתוף פעולה אזורי, ח”כ איוב קרא, לאחר שחשף פרשה ביטחונית בפוסט שפרסם אתמול בבוקר בפייסבוק.

“על ראש הממשלה לפטר מיד את סגן השר איוב קרא”, אמר שלח. “ההדלפה חסרת האחריות של קרא פוגעת בביטחון המדינה ומסכנת חיי אדם. חיכיתי יממה כדי לראות אם ראש הממשלה יגיב עליה, אבל בממשלה הזאת אין דין ואין אחריות”.

שלח הוסיף: ”נתניהו, שפיטר את סגן השר דנון כשזה מתח עליו ביקורת, צריך לפעול מיד לפטר סגן שר שמעשהו חמור בהרבה”.

סגן השר איוב קרא טען הבוקר (שלישי) שלא ביצע שום עבירה ביטחונית, כשחשף אתמול את הפרשה האסורה בפרסום, והוסיף כי מתקיפים אותו בגלל מוצאו.

קרא אמר לגלי צה״ל: “רודפים אותי כי אני לא יהודי. כאילו שאני לא הכי יהודי וציוני ונאמן. זו לא בפרשה ביטחונית ולא היה צו, ביקשו ממני להוריד את הפוסט לאחר בקשת המשפחה לצו איסור פרסום וכך עשיתי”.

לדבריו, אב המשפחה התקשר ואמר לו תודה על כך שסוף סוף שמים לב, והוסיף כי המשפחה מרוצה.

אמש הותר לפרסם כי מדינת ישראל מעורבת בפרשה ביטחונית שכרוך בה סיכון לחיי אדם. זאת לאחר שסגן השר מהליכוד, פרסם את פרטיה של הפרשה בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו, לצד תצלום – אולם עקב רגישות המידע הוא הסיר את הפוסט.

“החלטתי לפרסם את הסיפור של פרשת *** השבוע כי בעצם על מצפוני מונחת האחריות. אני לא אתן זה יקרה, אני מפעיל את כל הקשרים ולכן הוצאתי את הסיפור החוצה ואנחנו מתחילים להילחם בכל חזית”, אמר איוב קרא בהודעה לעיתונות.

במערכת הביטחון לא האמינו למראה הודעתו של סגן השר. עד כה הפרשה הייתה תחת ידיעתם של גורמי ממשל בלבד, ולכן לא הוציאו צו איסור על הפרשה.

מיד לאחר הפרסום של סגן השר הוטלה צנזורה ופרטי הפרשה נאסרו בפרסום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות