המיליארדר האוסטרלי, יאיר נתניהו, דירת יוקרה בת”א – והבקשה מדרעי

ג'יימס פקר, אחד האנשים העשירים בעולם, מחזיק דירה במלון רויאל ביץ' בתל אביב • בקיץ שעבר הוא אפשר ליאיר נתניהו להשתמש בדירה • לפני כמה חודשים הגיע עו"ד יעקב ויינרוט, פרקליטו של פקר, לפגישה עם דרעי וביקש לסדר לו תושבות קבע בישראל • לשכת ראש הממשלה: "מזעזע לראות לאילו תהומות של שפל מוסרי הידרדר ה'עיתונאי' רביב דרוקר"
יוני גרין
י"ג חשון התשע"ז / 14.11.2016 21:18

לראש הממשלה בנימין נתניהו יש מקורב, איש עסקים  אוסטרלי בשם ג’יימס פקר, אחד האנשים העשירים בעולם. לפני כמה שנים הוא הגיע לישראל – והתאהב. פקר קנה בית בקיסריה, הממוקם ממש בשכנות לבית משפחת נתניהו. בנוסף הוא גם משתמש בדירה במלון הדירות רויאל ביץ’, קרוב לחוף הים בתל אביב.

לפי דיווח של העיתונאי רביב דרוקר בחדשות 10, בקיץ שעבר פקר אפשר במשך מספר שבועות ליאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, להשתמש  בדירה הזאת.

דרוקר מדווח, כי שני בניו של ראש הממשלה, אבנר ויאיר, מאובטחים, כידוע, 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. בגלל האבטחה לכל אחד מהילדים יש מכונית ממשלתית כל יום, כל היום וכמובן נהג במימון ממשלתי מסיע אותם. כשיאיר נתניהו לן בדירה של פקר, הממשלה נאלצה לשכור במשך שבועות חדר סמוך, עבור המאבטחים שלו.

דרוקר מדווח עוד, כי לפני כמה חודשים התקיימה בלשכת שר הפנים פגישה בין עורך הדין יעקב ויינרוט, פרקליטו של פקר, לבין אריה דרעי. ויינרוט ביקש להעניק לפקר, שאינו יהודי, מעמד של תושבות קבע בישראל.

ויינרוט, שמדי פעם משמש גם כעורך דינו של ראש הממשלה נתניהו, אמר לחדשות  שנתניהו לא דיבר אתו מלה בנושא. לפי בירור של דרוקר במשרד הפנים, פקר לא זכה בינתיים למעמד המבוקש.

מלשכת ראש ממשלה נמסר בתגובה לחדשות 10: “מזעזע לראות לאילו תהומות של שפל מוסרי הידרדר ה’עיתונאי’ רביב דרוקר. מרדיפה אובססיבית וחולנית אחר ראש הממשלה ורעייתו, דרוקר עובר כעת להשמיץ את בנם הסטודנט ובנם החייל הקרבי.

“אנו משערים שהסיבה לעלייה בדרגת הרפש של דרוקר נובעת מהפוסט בפייסבוק של ראש הממשלה, שהפנה לכתבת תחקיר על דרוקר מאת משה איפרגן באתר ‘מידה’. התחקיר חשף את בחישותיו של דרוקר במשרד מבקר המדינה, כולל לחץ ושיחות טלפון שלו עם המבקר באופן חסר תקדים, וכן מינוי חבר הילדות של דרוקר שהקים עמו את ה’תנועה לחופש המידע על נתניהו’ ליועץ המשפטי של משרד המבקר.

“כן חשף התחקיר את המימון האדיר שקיבל גוף זה של דרוקר מהקרן החדשה לישראל ומן האיחוד האירופי. יאיר הוא סטודנט ואזרח פרטי ואינו חייב לִדרוקר דין וחשבון על שאלותיו, אך מכיוון שדרוקר הציג בפנינו כל כך הרבה עיוותים ושׁקרִים שנועדו ליצור מצג שווא, נציין לִפנִים מִשורת הדין: מר פקר הוא חבר המשפחה. יאיר הוא סטודנט באוניברסיטה העברית וגר בירושלים. יש לו הזכות להתארח אצל חברים ואצל חברי משפחה מחוץ לעיר מעת לעת (ולא חודש ימים, כפי שנטען באופן שקרי), בדיוק כפי שדרוקר מתארח אצל חברים ואצל חברי משפחה מעת לעת כאשר הוא מחוץ לתל אביב״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות