אז מה היה לנו? • כל החידושים המעניינים מבית גוגל

גוגל מייעלת את החייגן של האנדרואיד ומחברת אותו ל'גוגל נאו' • עובדת על פרוייקט 'גוגל קרבת מקום' • משיקה טאבלט מפלצתי למפתחים כחלק מפרוייקט נסיוני • לא משעמם בזירה
י"א סיון התשע"ד / 08.06.2014 23:15

גוגל החליטה סוף-סוף לייעל את הדבר היחיד שאנחנו אמורים לעשות עם הפלאפון שלנו – את השיחות.

אחרי שנים של שימוש באפילקציות שיתוף ספרי טלפונים, הוסיפה גוגל בגירסה האחרונה של חייגן האנדרואיד זיהוי חייגנים מוכרים, שאינם נמצאים בספר הטלפונים שלכם. כך, אם תקבלו שיחה מעסק או חברה, תוכלו לדעת מי מצלצל.

בינתיים, אם אתם רוצים לדעת מי מתקשר אליכם אם הוא אדם פרטי – תאלצו להמשיך להשתמש באפליקציות שיתוף אנשי הקשר, שאל אחת מן הטובות שבהן תוכלו להגיע על-ידי לחיצה כאן.

thruecaller

ואם כבר בטלפון עסקינן – גוגל החליטה סוף-סוף לחבר את ה-google now – השירות ה’חכם’ שלה אל החייגן, וכחלק מן העדכונים השותפים תוכלו לומר לגוגל שם של בית עסק אליו ברצונכם שיצלצל, וגוגל נאו יחייג אליו מיד (במקרה של בית עסק יחיד) או יציע רשימה של בתי עסק מבוססת קירבה (במקרה של כמה כאלו).

דיווח נוסף מספר לנו על “google nearby” או “גוגל קרבת מקום”, שירות שימחק ככל הנראה באופן סופי את המושג פרטיות, ויציע לנו שירותים על פי קרבה למקומות או למכשירי טלפון נוספים.

על פי הדיווח, השירות יידע להציע הפעלה של שירותים כגון WiFi או מיקרופון כאשר נהיה במקום אותו נקבע מראש, או להתחבר אוטומטית ולהפעיל NFC כאשר נעמוד בסמוך למכשירים שהוגדרו מראש. עוד לא ברור מה יהיו כל פעולותיו של השירות.

ובחזרה לעולם המעשה:

גוגל השיקה את הטאבלט המיוחד של פרוייקט ה’טנגו’. Project Tango הוא למעשה פרוייקט מיפוי תלת-מימדי ניסיוני שמקיימת גוגל; מכשירים יעודיים הכוללים מצלמת אינפרא-אדום ‘ממפים’ את פני השטח בתלת-מימד, וישמשו בעתיד לניווט תוך-מבני ולמשחקים שיותאמו לחדר בו תשהו.

הטאבלט כולל חומרה שלא נראתה מעולם בשוק הטאבלטים, והוא כולל את מעבד ה-Tegra K1 של Nvidia הנחשב לחזק ביותר בשוק כיום, 4 ג’יגה ראם ו-128 ג’יגה של זיכרון פנימי.

בטאבלט גם מצלמה הכוללת חיישן תמונה וחיישן עומק. החלק המעניין במכשיר הינו המחיר: 1024$ לא פחות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות