“צעקתי בהיסטריה איומה”: נהג אגד סגר תא מטען על רגל של נערה ונסע

הכירו נהג אטום מקו 402 ב'אגד': סגר דלת תא מטען על רגל של נערה שניסתה להוציא מזוודה - והחל לנסוע • הנערה צרחה לעזרה, הנוסעים צעקו - ורק אז הדלת נפתחה • הנערה: "הוא צעק על מי שדפקו על הדלתות, ואפילו לא טרח לבדוק מה קרה לי. פגע וברח ממש" • אביה: "סגר הדלת ועשה ויברח" • בעקבות פניית חרדים 10 הנהג "זומן לבירור"
אליעזר היון
י"ג חשון התשע"ז / 14.11.2016 17:53

עד כמה יכול להיות נהג אוטובוס של חברת אגד אטום וחסר רגישות, ניתן ללמוד מן הסיפור הבא, שהתרחש עם ג’, נערה חרדית מירושלים.

ג’, שעלתה על קו 402 מבני ברק לירושלים במוצאי השבת שעברה, בשעה 21:30, ביקשה באמצעות צלצול הפעמון מן הנהג לרדת בתחנה שבכניסה לעיר הקודש.

המזוודה של ג’ הייתה בתא המטען, ולכן היא גם ביקשה מן הנהג שיפתח עבורה את תא המטען.

הכבודה נדחפה על עומק התא, והנערה נאלצה להתכופף ולהיכנס פנימה. כדי שהנהג יבחין שהיא עדיין לא הוציאה את המזוודה, היא הותירה את רגלה האחת בחוץ וניסתה למשוך החוצה את המזוודה.

אלא שאז הנהג, שלא שם לב כי הנערה עדיין נותרה בפנים, סגר עליה בשוגג, את דלת התא המטען, והמשיך לנסוע.

הנערה וכך גם הנוסעים בתוך האוטובוס ומחוצה לו החלו לצעוק, עד שהנהג עצר ופתח את הדלת.

התוצאה: רגלה של הילדה התנפחה ואביה פינה אותה לטר”ם.

כך מתארת ג’ את הדברים מנקודת מבטה: “פחדתי נורא! צעקתי בהיסטריה איומה לעזרה. הבנתי שגבר בה לעזור לי וניסה לאחוז בדלת ולמנוע מרגלי להימחץ שם. אבל שיא הפחד הגיע כשהאוטובוס החל לנסוע. לא ידעתי מה לחשוב, פחדתי על הרגל שלי, על החיים שלי! הרגשתי שאין לי אוויר, התחלתי לנשום בכבדות ולרעוד בכל גופי!”

בשיחה עם חרדים 10, סיפר אביה, הכועס על התנהגותו של הנהג לאחר האירוע: “הבת שלי, שהיא ילדה חכמה, הייתה בטוחה שאופנוע שיעבור במקום יקטע לה את הרגל שנותרה בחוץ. מה שמדהים הוא, שהנהג לא ירד מהאוטובוס, לא שאל מה קרה לה, לא הציע לה כוס מים כלום. סגר – נסע”.

הוא אפילו לא בדק מה ארע לנוסעת?

“כלום, הוא צעק על אלה שצעקו עליו, לאשה שהעירה לו שילדה לכודה בתא המטען, הוא אמר: ‘מי את שתגידי לי מה לעשות’? סגר את הדלת ועשה ויברח”.

גם ג’ עצמה מספרת: “הוא עצר, רק אחרי שאנשים טובים צעקו ודפקו בחוזקה על הדלתות, הוא צעק עליהם בחזרה. הכעס על הנהג הוא גם על שלא טרח, גם לאחר שעשה את מה שעשה, לעצור ולרדת מכיסאו ולראות מה קרה לי, אלא מיד כשיצאתי – המשיך בנסיעה. פגע וברח ממש”.

האב: “הילדה סובלת מנפחיות, יש לה כאבי שרירים, והיא קיבלה אספירין. ברוך ה’ מצבה בסך הכל טוב, אך אני לא חושב שנהג כזה יכול להמשיך לעבוד כנהג. פניתי להתלונן”.

בעקבות פנינת חרדים 10 ולאחר שהעברנו את פרטי הנסיעה אל מנהלי ‘אגד’, נמסר מהחברה כי איתרה את הנהג והוא “הוזמן לבירור”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למי הוא פנה בתלונה
    15/11/2016 09:53
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. לחברת אגד או למשרד התחבורה

    כאשר פונים לחברת אגד זה דומה לחתול שנתנו לו לשמור על החלב

    • ראש ישר   15/11/2016 14:58

      שיפנה בתלונה למבקר המדינה, שלא יסתפק בתגובה לקונית שתלונתו התקבלה אלא ידרוש תשובות, מה נעשה לנהג ובכמה נקנסה החברה.
      במקביל יכולים לפתוח תביעת נזיקין אזרחית נגד הנהג והחברה. כמה עשרות אלפי שקלים אף פעם לא מזיקים.