הרצוג בעצרת: “תם פרק ממשלת האחדות”. אלקין: “ברוך שפטרנו”

יו"ר האופוזיציה תקף את ראש הממשלה בעצרת הזיכרון לציון 21 שנה לרצח רבין: "מכריז מלחמה על הדמוקרטיה" • אלקין על ממשלת האחדות: "אז בחודשיים האחרונים הייתה הידברות? למרות ההכחשות במוצאי ראש השנה? מבולבלים? גם אנחנו" • בנט על ציוץ של הרצוג נגד המחנה הלאומי ונתניהו: "בוז׳י, לכלכת"
נחמן גור
ה' חשון התשע"ז / 05.11.2016 23:11

אלפים התכנסו הערב (מוצאי שבת) בככר רבין בתל אביב לעצרת הזיכרון של השמאל לציון 21 שנה לרצח יצחק רבין, שארגנה מפלגת המחנה הציוני – לאחר ההודעה על ביטול עצרת הזיכרון הממלכתית.

יו”ר האופוזיציה, ח”כ יצחק הרצוג, ניצל את הבמה כדי לתקוף את ראש הממשלה בנימין נתניהו: “בימים האחרונים נחצו כל הקווים האדומים. כשראיתי את שתיקת ראש הממשלה מול ההתקפות הפרועות על קצינים וחיילים, כשאני רואה את מסע האטימות מול סבלם של תושבי הצפון ואת מצוקתם של אלפי מורים שאינם מקבלים שכר, את ההתעלמות מזוגות צעירים שנאנקים תחת המשכנתא, ורופאים שעובדים שעות וחוטפים קללות על עבודתם – אני אומר עד כאן.

“כשאני רואה את ראש הממשלה מכריז מלחמה על הדמוקרטיה, אני אומר לו – נתניהו, עד כאן”.

אחר כך הכריז על קץ המגעים הקואליציוניים: “תם פרק ממשלת האחדות”.

השר זאב אלקין התייחס להודעתו של יו”ר האופוזיציה בכיכר רבין לפיה אין בכוונתו להצטרף לממשלה. “הרצוג הודיע כי תם פרק ההידברות על ממשלת אחדות. ברוך שפטרנו! אז בחודשיים האחרונים הייתה הידברות? למרות ההכחשות במוצאי ראש השנה? מבולבלים? גם אנחנו”, צייץ השר בטוויטר.

בניגוד להודעת מארגני עצרת השמאל, הודיעה המשטרה כי לא הוציאה שום הודעה על מספר המשתתפים, “הדבר נאמר שלא על דעת המשטרה”, נמסר.

בתוך כך, יו”ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, תקף את הרצוג על רקע ציוץ נגד המחנה הלאומי והעומד בראשו בחשבון האישי בטוויטר.

בנט כתב הערב: “בוז׳י, לכלכת. בנימין נתניהו מעולם לא הסית נגד רבין. התנגד לדעותיו, בהחלט. כשהיו מפגינים שקראו לרבין ‘בוגד’, נתניהו השיב: ‘הוא טועה. הוא לא בוגד’. אלו העובדות. 21 שנה אתם מנצלים את הרצח על מנת להשתיק את הימין. זה לא יצלח”.

ככר רבין

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אז בעצם כן היו מגעים עד עכשיו אז הוא בעצם שקרן.
    06/11/2016 14:24
    9-9-9.
  1. אז בעצם כן היו מגעים עד עכשיו אז הוא בעצם שקרן.