מחתנים? קבלו אפליקציה שתעשה את ההכנות קלילות יותר • החור של הגרוש

מי שכבר חיתן ילד מכיר את התקופה המלחיצה של ערב האירוע • שלחתם הזמנה - היא הגיעה? תגיע במועד? האורחים ייענו להזמנה? • ובכלל: כמה מוזמנים הולכים להיות לנו? • קבלו את האפליקציה שתוכל להקל על חייכם בתקופה המרגשת והעמוסה
תמי גיל
א' חשון התשע"ז / 02.11.2016 13:05

בשורה משמחת למתחתנים: אפליקציית ארגון החתונות Inviter  מציעה שרותי שליחת הזמנות ואישור הגעה ללא תשלום.

בעזרת האפליקציה נשלחים מסרונים החוסכים זמן יקר לבעלי השמחה, שגם כך לחוצים מכל המשימות סביב ארגון הארוע, ונחסכות עלויות של עד אלפי שקלים הנגבים מחברות המספקות שירותים דומים.

 בר סרף, מייסד אינוויטר: “המעבר לניהול מוזמנים ללא תשלום דרך הטלפון הנייד הוא התפתחות טבעית של תחום החתונות ברוח התקופה. כפי שבעבר היינו רגילים להתמקח על חבילות SMS  עד שהגיעה וואטסאפ ששינתה את חוקי המשחק, כך גם אנו מציבים לענף את האפשרות החינמית והטכנולוגית לניהול מוזמנים ולשבור את המחירים שזוגות צעירים נאלצים להתמודד איתם בענף”.

האפליקציה פותחה לאחר שזוג חברים סטודנטים של סרף ארגן את חתונתם ולא מצא זמן לטפל בניהול המוזמנים ומשלוח הזמנות קרטון, מאז האפליקציה התפתחה למתן מענה למתחתנים רבים.

אינוויטר מאפשרת לנהל את רשימת המוזמנים בשיתוף עם כל מארגני האירוע, כדי לחסוך צורך בתיאום פנימי על שינויים ועדכונים.

אישורי ההגעה מדויקים יותר, מאחר ומוזמנים חשים בנוח להתוודות שאינם מעוניינים להגיע באמצעות כלי דיגיטלי.

בנוסף אפשר לחבר בין מוזמנים לטרמפ משותף, לשלוח לאורחים עדכון על מספר השולחן בהתאם לסידור ההושבה, כדי שלא יצטרכו להמתין לדיילת בכניסה לארוע, לנהל את התקציב, לחלק מטלות בין המארגנים ועוד.

למידע נוסף – לחצו כאן

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות