איפור חורפי: איזה חלק בפנים יקבל את הדגש העונה? • טיפים חשובים לאיפור

נאור אפל, המאפר הראשי של מייבלין ניו יורק, מציג את הטיפים לאיפור חורף • קבלו עצות חשובות, שכל אחת חייבת לדעת
תמי גיל
כ"ט תשרי התשע"ז / 31.10.2016 09:01

הטיפ של נאור לחורף הקרוב הוא קודם כל איך להיות מעודכנת בטרנד האחרון.

בחורף הקרוב, האיפור חוזר ובגדול. בעונות האחרונות האיפור התאפיין במינימליזם וכעת אנו נכנסים לעונה מאופרת וכיפית יותר. האיפור צריך להיות עם יותר נוכחות.

m1

איזה חלק בפנים יקבל את הדגש העונה?

בהחלט השפתיים, הן מקבלות אקסטרה דגש. השפתונים משתכללים בטכנולוגיה שלהם – ניתן לראות שפתונים בצבעים עמוקים, בוהקים, מאט ומבריק. ישנם אפילו כאלה שנוזליים.

הבשורה היא למעשה גוונים חיים אבל חורפיים בעומק ובמרקם, לשימוש נכון בטרנדים.

טיפ חשוב הוא לדעת את נקודת החוזק שלך ואת החולשה – אם הטרנד מחמיא לך תשתמשי בו ותיהני, אך אם לא – תוותרי ותתאפרי בהתאם לתווי פנייך.

טיפים חשובים לאיפור:

1. בחרי גוון קונסילר שהוא לא בהיר יותר מעור הפנים שלך. רצוי גוון קונסילר מעט אפרסקי – הוא מנטרל את הכהות הסגלגלה תחת העיניים ויוצר גוון עור יפה ומואר. כך תמנעי מגוון בהיר מדי, אשר יוצר מראה אפור ולא מחמיא ואפילו מדגיש את הכהויות.

2. בחרי עפרון/צללית/מסקרה לגבות בגוון מעט בהיר יותר מגוון השיער שלך על מנת לקבל מראה גבות טבעי. כך תמנעי מגבות כהות מידי וצורה גסה. בנוסף, שמרי על מעט אוויר בין הגבות. כלומר, אל תמלאי אותן באופן אבסולוטי על מנת לשמור על מבט רך ונעים מבפנים.

3. במידה ואת לא יכולה בלי שימר ורוצה את המראה המעט מבריק – תני לטבע לעשות את שלו. השאירי את האזור אותו את רוצה להבריק חף מפודרה, לעומת שאר הפנים וההברקה לא תאחר להגיע. זאת מכיוון, ששימוש מופרז בשימר יוצר מראה עור גבשושי ולא אחיד.

את מוצרי האיפור מייבלין ניו-יורק ניתן להשיג: ברשתות הפארם, רשתות השיווק ובפרפומריות המובחרות.

צילומים: יחצ מייבלין ניו יורק.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות