אחרי החגים: הזמן להכין את הבית, הגוף והארונות לחורף • החור של הגרוש

אחרי שסיימתם לאכסן את דפנות הסוכה ולעלות על המשקל - זה הזמן לארגן את עצמכם לעונה היותר קרירה • צבעו את רהיטי העץ וקורות העץ בבית ובחצר • היערכו לפעילות המסייעת לדיאטה • ו...הכינו את ארון הבגדים והמצעים
תמי גיל
כ"ח תשרי התשע"ז / 30.10.2016 00:53

רגע לפני שאתם מסתגרים מאחורי חלונות מוגפים, חשוב לערוך תחזוק מהיר לרהיטים בבית.

אם יש לכם בחדרי הילדים או שאר חדרי השינה ריהוט מעץ מלא – שולחן, מיטה, ארון, לול, מדפים וכדומה – מומלץ לתחזק ולטפח אותם בכדי שהעץ לא ישנה את הגוון או הברק שלו, ולא ייסדק.

בדיוק לשם כך, BG paint, מותג הצבע החדשני מבית קבוצת אשטרום, משיק: פוליזור לעץ על בסיס מים, במגוון צבעים.

עד כה, מרבית מוצרי הפוליזור לעץ היו מבוססים על שמנים ומדללים שאינם ידידותיים לסביבה או בטוחים לשימוש. פוליזור לעץ מבית BG Paint מבוסס על מים, ידידותי לסביבה, בטוח לשימוש ונטול ריח. הפוליזור לעץ מגיע במבחר גוונים שונים וניתן להתאים את מידת שקיפותו בהתאם לצורך – החל משקיפות טבעית שמותירה את מרקם העץ הטבעי, ועד לאטימות מלאה שמשנה לחלוטין את מראה העץ, ומקנה עיצוב חדשני לחדר הילדים.

בדרך זו, ניתן לשמר ולחדש את ריהוט חדר הילדים ולהעבירו מילד לילד ואף להחליף בין המינים, שכן ניתן לשנות את צבעיו מכחול לורוד וההפך כמובן.

כמו כן, צבעי הפוליזור מותאמים לכל סוגי העץ (איפאה, אורן, אירקו, במבוק וכדומה) ומכילים חומר פעיל נגד היווצרות פטריות, עובש וריקבון.

בנוסף, צבעי הפוליזור עמידים באופן מלא בפני קרינת UV שנוטה לחדור לחדרי הילדים דרך החלונות ולגרום לדהייה של גוון העץ.

מחיר: 125 שקלים (2.5 ליטר).

להשיג בחנויות לחומרי בניין, עשה זאת בעצמך, חנויות למוצרי בית וסניפי הום סנטר ברחבי הארץ.

 bigy paint 2bigy paint 1bigy paint 5bigy paint 4bigy paint 3bigy paint6

הוספתם לעצמכם כמה וכמה קילוגרמים בימות החגים? לא נורא.

זה בדיוק הזמן להתחיל בשגרה ברוכה של פעילות גופנית. כדי שלא להשתעמם, קבלו רעיון מעניין.

QUICK 3 הוא דגם קורקינט ממונע חדש שפותח בישראל בהתאמה לאורח חיים אורבני. הכלי ניתן לקיפול תוך 3 שניות ומאפשר להכניסו לרכבת או אוטובוס, כדי לשלבו כתחבורה משלימה לניוד בעיר.

 לדגם מנוע חזק יותר, המשפר את היכולת להתמודד עם מדרונות קשים, הושם דגש על תאורה קדמית ואחורית איכותית, פנסים גדולים ועוצמתיים מתאימים לראות לקויה בחודשי החורף החשוכים וצמיגים בעלי אחיזת שטח משופרת.

 לאחר טעינה מלאה אפשר להשלים עם הכלי נסיעה רציפה של 30 קילומטר במהירות שיא של 25 קמ”ש, המותאמת לתקנות משרד התחבורה וללא חשש מעבירה על החוק.

 QUICK 3 מגיע עם אפליקציה המאפשרת את הפעלתו דרך הטלפון הנייד ומשלבת אפשרות לביטול פעילות המנוע כנגד גניבות.

 מחיר הדגם 7,500 שקל, רשת inokim הישראלית מפתחת ומשווקת קורקינטים בסניפים מסביב לעולם בישראל, ארה”ב, אירופה ובמזרח.

לצפיה:

 yahaz

בימי הסתיו הסגריריים והחורף הקרירים הקלישאה “אין כמו בבית” נכונה מתמיד. החושך שמקדים והגשם שמטפטף מכנס את כולם פנימה.

השילוב בין הבדים הנעימים והאיכותיים, הגזרות המחמיאות לגוף וההדפסים האופנתיים הוא זה המנחה את סטודיו עיצוב קולקציית רשת O&H.

כבגד בית, או כפיג’מת שינה נעימה – העונה מציעה הקולקציה מגוון עשיר ורחב:  מבחר גדול של מכנסיים, החל  ממכנסי פליז במראה קטיפתי, דרך מכנסיים דקיקים בהדפסים חייתיים, אתניים, כולל עם הדפסי  מיני מאוס  וכלה במכנסי פלנל.

לצד אלו ניתן למצוא:  מגוון רחב של חולצות ומכנסיים בדמויות דיסני, עליוניות פליז באפור מלאנז’, ולבן  בתוספת פונפונים, בולרו, חולצות פרנץ’ טרי א-סימטריות וסטים מחממים ומלטפים בטקסטורות פרוותיות במחירים אטרקטיביים בצבעוניות מלטפת של שמנת, ורוד ואפור.

לנוחות המטיילים בארץ וברחבי הגלובס, וגם לאלה הסובלים מקור תמידי מציעה הקולקציה מגוון פריטים תרמיים דקיקים לנשים ולגברים: חולצות בעובי משתנה, גטקעסים וגופיות וכן ליין ייחודי של הלבשה תחתונה לגברים (ALESSANDRO GOTTI)  מבדי כותנה באיכות וצפיפות גבוהה.

צילום: טל טרי

מחירים:

מכנסיים- החל מ79.9 ₪

פיגמה, סט החל מ – 99.90 ₪

חלוקים החל מ – 159.9 ₪

חולצות החל מ- 39.9 ₪

ביגוד טרמי – החל מ- 90 ₪

 tal tari 2tal tari h otal tari 3

גם לקטנטנים שלך מגיע סט חורפי מתוק.

לורה סוויסרה, יצרנית הטקסטיל לתינוקות הגדולה בישראל, משיקה סט לקטנטנים הכולל שמיכת קטיפה מעוצבת וכרית תמיכה לראש המיועדת לעגלה ולסלקל.

צבעים והדפסים : פילים ורוד, פילים תכלת

גודל: 100/75 ס”מ

בד: קטיפה

מחיר מומלץ לצרכן: 59 ₪

להשיג בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ברחבי הארץ ובאתר החברה.

חברת לורה סוויסרה היא החברה הותיקה בתחום הטקסטיל לתינוקות בארץ. הוקמה בשנת 1985 כעסק משפחתי. החברה ממוקמת באשקלון, מעסיקה כ-30 עובדים ועובדות.

לורה סוויסרה, משווקת ובעלת זיכיון בלעדי בארץ לשימוש בדמויות דיסני על מוצרי הטקסטיל שהיא מייצרת. כמו כן מציעה מגוון רחב של סטים לעריסות ולולים, מגבות, חלוקים, שמיכות ועוד. עיצובי החברה כוללים את כל מוצרי הטקסטיל לחדר תינוקות.

 yahaz 2yahaz 1

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות