ההתחייבות של בעל מלאכה מביתר עלית שריגשה את הח”כ מ’כולנו’

ככה מחכים למשיח: חבר הכנסת פולקמן ממפלגת כולנו פירסם חשבונית שקיבל מבעל מלאכה חרדי: "איטום מרפסת מרוצפת, כולל ריצוף, 10 שנות אחריות או עד בא המשיח" • פולקמן: "עשה עבודה מצויינת שגם תקרב את הגאולה"
אליעזר היון
כ"ג תשרי התשע"ז / 25.10.2016 16:46

על הציפייה הדרוכה לביאתו של המשיח בזמנו של החתם סופר – סופר המעשה הבא: אשה אחת שאלה את שכנתה מה בישלתם היום? וזו ענתה שקדים. ומה תבשלי מחר? מה זאת אומרת ענתה האשה, עד מחר יגיע המשיח, אך אם הוא לא יבא אבשל, כפי הנראה, עדשים.

בסיפור מעט דומה, אם כי בנוסח 2016, נתקל חבר הכנסת רועי פולקמן ממפלגת ‘כולנו’.

פולקמן, המתגורר במושב נס הרים שבהרי יהודה, הממוקם לא הרחק מהעיר החרדית ביתר עילית, פרסם היום (שלישי) צילום מחשבונית מקורית, אותה קיבל מבעל מלאכה חרדי.

האיש, מומחה לאיטום גגות מהעיר ביתר, הוזמן לביתו של חבר הכנסת לצורך איטום המרפסת לקראת ימי הגשמים.

וכך נכתב בחשבונית: “איטום מרפסת מרוצפת, כולל ריצוף, 10 שנות אחריות או עד בא המשיח”.

חבר הכנסת שהיה שבע רצון מהעבודה כמו גם מהאחריות המקורית – צייץ בחשבון הטוויטר שלו: “שנות אחריות או עד בוא המשיח. אברהם, שכן חרדי מביתר עילית, שעשה עבודה מצויינת שגם תקרב את הגאולה”.

9

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זן נכחד
    16/11/2016 22:25
    דני
  1. אכן מרגש ונדיר למצוא בעלי מקצוע אמינים המתייחסים לעבודה במקצועיות וברוח קלילה, מזכיר רק שצריך לשים לב שאחריות על עבודות איטום מותנה הרבה פעמים גם באחריות הלקוח לתחזוק עבודת האיטום. אברהם נשמח לצרף אותך למשפחת בעלי המקצוע המומלצים אצלנו באתר טוב תודה