בשורה: מכינה לגברים חינם במכללה החרדית ירושלים

מרגיש במבוי סתום? לא יודע איך להתקדם? חסרים לך לימודי בסיס? • שנת לימודים אחת במכינה הקדם אקדמית תשלים לך את החסר ותפתח שער לעולם התעסוקה והאקדמיה • כתבה אינפורמטיבית
יוני גרין
י' סיון התשע"ד / 08.06.2014 12:41

בשורה לגברים החרדים: מכינה קדם אקדמית לגברים זכאים – חינם, במכללה החרדית ירושלים.

המכינה, שתפתח בתחילת יולי 2014, תקיף את לימודי הבסיס לקראת לימודי התואר ותתקיים בשעות הערב.

חרדים רבים הרוצים לצאת לשוק העבודה, מגלים כי הינם נטולי ידע בתחומים בסיסיים כמו אנגלית ומתמטיקה, מקצועות הנצרכים ביותר בעולם העבודה. חסך זה מקשה עליהם להתחיל לימודים אקדמיים ולפרנס את ביתם בכבוד.

במכללה החרדית בירושלים זיהו זה מכבר את הקושי והצורך בלימודים מקדימים, ופותחים זו השנה השביעית מכינה מיוחדת ומקצועית שתתן לסטודנטים כלים מעשיים ואפשרות יציאה מהירה, יעילה וחלקה לשוק העבודה.

לימודי המכינה ימשכו כשנה ויכללו מקצועות נחוצים כמו אנגלית, מתמטיקה ועוד, תחומים הנצרכים בשוק העבודה ובעולם התואר. הלימודים יערכו בהפרדה מלאה, תוך התאמת תכנים ויתקיימו בשעות אחר הצהרים והערב, על מנת לאפשר לאנשים הלומדים בכולל או כאלה שכבר עובדים, ללמוד ולהשתלם מבלי לפגוע בפרנסת ביתם.

בהנהלת המכללה מעלים על נס את ההיענות הרבה למכינת הגברים הקרובה, ואומרים כי היא מעידה על צורך אמיתי ועכשווי ברכישת ידע בסיסי. “בעידן בו הופכת פרנסת המשפחה להיות מורכבת מבעבר”, אומרים במכללה, “מהווים לימודי המכינה והתואר שאחריהם קרש קפיצה בטוח לעולם העבודה, אנו במכללה עושים הכל כדי שכל סטודנט יוכל לצאת בבטחה לשוק העבודה עם ארגז כלים מעשי וידע מקסימלי”.

יצוין, כי תארי המכללה החרדית ירושלים מבוקשים מאד בשוק העבודה. התארים ניתנים על ידי אוניברסיטאות מובילות – אוניברסיטת בר אילן ואוניברסיטת בן גוריון, ופותחים לנושאיהם שער אמיתי לעולם התעסוקה.

על מנת להצטרף למכינה, אין צורך בידע מוקדם. הלימודים מסובסדים באופן מלא על ידי קרנות הדואגות לקידום התעסוקה במגזר החרדי, ומאפשרים לכל אחד את ההזדמנות לפרנס את משפחתו בכבוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות