מנהל סמינר חרדי בפ”ת מסרב לקבל תלמידה רק כי אחותה לומדת ב’לב’

למרות איומי משרד החינוך לנקוט בעיצומים נגד סמינר 'הידלסהיימר' בפתח תקווה, הודיע המנהל כי לא יקבל תלמידה חרדית בגלל שאחותה שסיימה את כיתה י"ב המשיכה ללימודים במרכז האקדמי 'לב' • המנהל: "אני לא מקבל הוראות ממשרד החינוך"
נחמן גור
י"ח תשרי התשע"ז / 20.10.2016 12:08

מנהל סמינר ‘הידלסהיימר’ בפתח תקווה מסרב לקבל תלמידה חרדית לבית הספר, רק משום שאחותה הגדולה של התלמידה, שסיימה את כיתה י”ב בסמינר – המשיכה ללימודים במרכז האקדמי ‘לב’.

לפי דיווח של שי זילבר ברשת ב’, ועדת ערר של משרד החינוך קבעה כי התנהלותו של מנהל הסמינר אינה תקינה, אך המנהל טוען כי החלטת הוועדה אינה מקובלת עליו ועל חברי ‘יהדות התורה’. “אני לא מקבל הוראות ממשרד החינוך”, הודיע.

לדבריו, הילדה לא תמשיך ללמוד בסמינר “גם אם 500 תלמידות וצוות המורים יסבול” בשל כך.

משרד החינוך מסר כי הורה למוסד החינוכי להחזיר מיד את התלמידה ללימודים והודיע כי אם יסרב, ינקוט עיצומים, על פי החוק. אולם למרות האיומים, הודיע המנהל כי לא יקבל את התלמידה והבהיר כי הוא זוכה לגיבוי של חברי הכנסת החרדים.

אביה של התלמידה אמר לרשת ב’: “הבת שלי יושבת בבית 35 ימים. אני חרדי שלצערי מצביע ג’. דיברתי עם גפני. הוא הכחיש שהוא נותן גיבוי להידלסהיימר. גם מרגי הבטיח לי שיעלה זאת בוועדת החינוך בכנסת, ולא העלה. המחוז החרדי במשרד החינוך נכשל”.

המנהל סירב להגיב לרשת ב’. מיהדות התורה לא נמסרה תגובה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שהמנהל ימשיך להיות חזק ולקדש שם שמים
    20/10/2016 16:19
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. מעניין מה הרב הילדסהיימר היה אומר על זה
    20/10/2016 17:02
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  2. מה שבטוח הוא מתהפך בקברו