20000 איש חגגו בשמחת בית השואבה באמפי של בית שמש • צפו בתיעוד

שלושת ענקי הזמר הופיעו על במה אחת: יעקב שוואקי, עוזיה צדוק וחנן בן ארי • ראש העיר: בית שמש זכתה למגה אירוע ברמה הכי גבוהה • דובר העירייה מתי רוזנצויג שהפיק את האירוע: השתדלנו לשלב אמנים מקומיים על מנת לעודד את האמנות בעיר
צילום: משה הולצמן
י"ח תשרי התשע"ז / 20.10.2016 14:16

שמחת בית השואבה באמפי בית שמש שהתקיימה אמש בסימן אחדות, גרפה הצלחה חסרת תקדים: כ-20.000 איש מתושבי בית שמש ומרחבי הארץ באו ושמחו יחדיו באווירה של אחדות.

באירוע הופיעו ענקי הזמר היהודי – הזמר החסידי מס’ 1 יעקב שוואקי מארה”ב, נער הפלא עוזיה צדוק זוכה ‘בית הספר למוסיקה’, וזמר השנה חנן בן ארי. כן הופיעו מאט דאב, ואבי נקש וניתנה במה לאמנים מקומיים – לני סלומון, דב קארפ וחיים יהודה.

האירוע, שהופק על ידי דובר העירייה מתי רוזנצוייג, התקיים ברמה גבוהה במיוחד, הן מבחינת היקף האמנים גדולים, והן בהיקף מערכות ההגברה, הסאונד והתאורה, כמו גם מערכות מסכי לדים למולטימדיה ומעגל סגור.

ואכן ההשקעה הצדיקה את עצמה כאשר הקהל העצום נהר באלפיו, וכבר לפני תחילת האירוע בשעות אחר הצהרים נכחו באמפי למעלה מ-2000 איש, ואילו בשעה 20:00 כבר נאלצה המשטרה לסגור את שערי הכניסה לאמפי, בעקבות תפוסת שיא מעבר לקיבולת הקהל האפשרית במקום, וזאת לראשונה בהיסטוריה בבית שמש.

מחזה מרנין ונדיר היה לראות את בית שמש בשעתה היפה, בשמחת חג אמיתית של אחדות, ריקודי מעגלים מעגלים של תושבי העיר מכל המגזרים והעדות חוגגים ושמחם יחדיו בשמחת החג.

האירוע הענק התאפשר הודות לפעילותם המסורה המשנה לראש העיר לחיים בן מרגי ממונה מורשת ישראל, וחבר הנהלת העיר מר אליסף ורמן ממונה פיתוח כלכלי ואסטרטגיה, שעמלו רבות למען המשך המסורת הנפלאה של, יחד עם סגן ומ”מ ראש העיר מאיר בלעיש.

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול, שבמסגרת מדיניותו לעידוד התרבות והאמנות המקומית מתקיים האירוע מדי שנה, בירך את החוגגים הרבים וציין כי ההצלחה הגדולה של שמחת בית השואבה מעודדת את המשך המסורת ומצדיקה את ההשקעה התקציבית הגדולה.

המשנה לראש העיר חיים בן מרגי שיבח את ראש העיר על דאגתו להשקעה התקציבית הגדולה: “כל מי שהיה באירוע ראה את הפנים היפות של בית שמש והרגיש את אווירת האחדות. אני תקווה שהשמחה והאחדות הזאת ימשיכו ללוות אותנו לאורך כל השנה”.

בן מרגי הוסיף כי הצלחת האירוע הגדול בהיסטוריה של בית שמש הייתה הרבה מעבר למצופה, ועל כך צריך להודות לדובר העירייה מתי רוזנצוויג ולדוד וקנין ולאיציק קניזו שעשו את הלא יאומן ובימים ספורים הצליחו להרים את האירוע ולהביא להצלחה שכזאת.

דובר העירייה מתי רוזנצוייג, שהנחה את האירוע יחד עם אילן גאל דור: “במטרה לעידוד התרבות והאמנות המקומית המכילה כישרונות גדולים ומפורסמים, השתדלנו לשלב בבמה אמנים מקומיים, אנו מזמינים את אמני העיר להשתלב בפעילויות בית האמנים במשך השנה”.

בסיום האירוע הודה הדובר לראש העיר ולצוות המקצועי הבכיר של עיריית בית שמש שסייעו רבות בהפקת האירוע בהתראה כל כך קצרה: מנכ”ל העירייה עו”ד מתי חותה, סמנכ”ל העירייה מר דוד סיטבון, גזבר העירייה רו”ח אריה ברדוגו, מנהל אגף האירועים מר איציק קניזו שפעל רבות למען האירוע יחד עם מר דוד וקנין, וקב”ט מוסדות חינוך מר יהודה בן הרוש שניהל במקצועיות את מערך האבטחה המורכב.

למשטרת בית שמש בפיקודו של תנ”צ רונן גורש, קצין אג”מ אילן בן שושן ורכז רישוי אודי כהן, למפיק העל דניאל שרון, לאיציק מחברת מדיה פרו על המקצועיות, הליווי והיעוץ, לבני לאופר ואלחנן ציטרנבוים על ההפקה המוזיקלית, והמפיק אשר וייג מאינדורסקי הפקות שניהל את המבצע המורכב ממאות פרטים שונים, שכל אחד מהם קריטי להצלחת האירוע הענק, במקצועיות ובסבלנות נדירים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות