למה איכילוב משלם חודשי לרבקי הירש, הבת של אלימלך פירר?

במסגרת העסקת עשרות 'מתאמי קשרי לקוחות לקהילה' עבור קופות החולים השונות, משווח גלובס כי בתו של העסקן הרפואי הרב אלימלך פירר מעניקה עם שותפתה, עיתונאית ב'המודיע', שירותי יחסי ציבור לבית החולים איכילוב
שייע קליין
י"ז תשרי התשע"ז / 19.10.2016 15:57

מה הקשר בין בתו של אלימלך פירר לבית החולים איכילוב?

‘גלובס’ מדווח כי איכילוב משלם ריטיינר חודשי לרבקי הירש, בתו של העסקן הרפואי אלימלך פירר,  עבור שירותי יחסי ציבור במגזר החרדי.

התשלום להירש, שעובדת יחד עם שותפתה יעל שניידר, עיתונאית ב’המודיע’, מגיע במסגרת “עבודת שיווק ממוקדת בציבור החרדי”, כפי שמכנה זאת שניידר.

באיכילוב טוענים כי בעת ההתקשרות עם השתיים, הם כלל לא ידעו שמדובר בבתו של פירר.

הידיעה על בתו של הירש מופיעה במסגרת תחקיר של ‘גלובס’ אודות מה שמכונה ‘מתאמי קשרי לקוחות בקהילה’. את הכסף ‘המתאמים’ כבר לא מקבלים במעטפות וגם לא באמצעות חשבוניות על שירותים שונים ומוזרים – הם שכירים לכל דבר ועניין.

במכבי, שהייתה הראשונה לפתח את ה”ז’אנר”, יש לא פחות מ-21 “מתאמים” כאלה בפריסה ארצית. מדובר במספר דומה לזה של שירותי בריאות כללית, אף ששיעור המבוטחים בכללית כפול מזה של מכבי. גם בבתי החולים מנסים להגיע לליבם של המבוטחים החרדים. כך, למשל, מנכ”ל בילינסון, ד”ר ערן הלפרן, יצא למסע ביקורים אצל רבנים בכירים כמו הגר”נ קרליץ, הגר”ח קנייבסקי, והגר”ש וואזנר זצ”ל.

בגלובס מצטטים את קופות החולים הטוענים שתפקידם של מתאמי קשרי הקהילה הוא “להתאים” את השירות לאופי של הקהילה החרדית ולשמש מעין אוזן קשבת, אבל לא במקרה המתאמים האלה כפופים כולם לאגפי השיווק. המטרה שלהם היא לסייע למבוטחים החרדים מול הביורוקרטיה ולעתים גם מול התורים הארוכים, ובעיקר להגדיל את מספר המבוטחים החרדים, שמאופיינים בריבוי טבעי גבוה – מאפיין קריטי לגוף שמתוקצב “פר ראש”.

תחקיר נוסף נערך ב’גלובס’ לא מכבר אודות פירר. בתחקיר הועלתה מעורבותו במערכת הבריאות ונטען כי שמו הופיע במסגרת ההתמודדות המשותפת של איכילוב וקופ”ח מאוחדת, במכרז הממשלתי להקמת מכון הקרנות חדשני.

גורמים במערכת הבריאות טענו כי פירר מפנה חולים שפונים אליו לרופאים ולבתי חולים מסוימים, לכאורה מטעמים שאינם מקצועיים בלבד – טענה שהוכחשה על הסף על ידי אנשיו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אוי הפרגון..
    20/10/2016 10:31
    יהודה
  1. ארץ אוכלת יושביה