עשרות אלפי לייקים: שילם מונית לחייל כדי שיגיע הביתה לפני הצום

לוחם מג"ב ש'נתקע' בתחנת חוף הכרמל שעות ספורות לפני צום יום הכיפורים האחרון, הופתע לפגוש באדם ששילם עבורו מונית 'ספיישל' לנהריה ומיהר להיעלם • אביו של הצעיר ערך מסע איתור באמצעות הפייסבוק עד שמצא את האיש: "אנחנו העם הנבחר"
דוד ליבוביץ
ט"ז תשרי התשע"ז / 18.10.2016 14:01

לוחם מג”ב המשרת באזור ירושלים מצא עצמו שעות ספורות קודם הצום בתחנת חוף הכרמל, כאשר אין לו כל אפשרות להגיע לביתו שבנהריה, קודם תחילת הצום. הסיבה: התחבורה הציבורית הופסקה, ולצעיר היו מאה שקלים בודדים בכיס.

את החייל המטרד, העונה לשם נאור טל, פגש תושב חיפאי בשם אבי ששאל אותו מה אירע, ולאחר שנאור סיפר לו ביקש אבי ממנו להראות לו כיצד יוצאים מהתחנה. נאור לא ידע שהחיפאי מוליך אותו אל תחנת המוניות ושם משלם עבורו מונית ספיישל לנהריה.

הצעיר לא הבין בדיוק מה אירע, אבל אז הסביר לו נהג המונית כי נסיעת הספיישל לנהריה שולמה עבודו על ידי הבחור האלמוני.

“נאור היה אובד עצות, הוא לא ידע מה לעשות”, סיפר אביו של נאור יוסי, “היו לו בכיס בקושי 100 שקלים, הוא התקשר אלי והביע חשש שלא יגיע הביתה בזמן לצום, אבל אבי, שאז לא ידענו את שמו בכלל, שמע את כל השיחה. הוא לקח אותו לתחנת המוניות ושילם את עלות הנסיעה. נאור חשב שהוא נוסע איתו והם יתחלקו בתשלום, אבל הנהג הסביר לנאור שהנסיעה שולמה והוא יכול להיות רגוע. נאור היה בהלם, הוא רצה להודות לאיש שלא הכיר, אבל הוא נעלם”.

בהמשך פנה האב לגולשים וביקש את עזרתם באיתור האיש המיוחד: “הבן שלי סיפר לי את הסיפור וירדו לו דמעות מהעיניים. היה חשוב לנו מאוד להגיע אליו בכל מחיר כדי להודות לו”.

הפוסט זכה לעשרות אלפי לייקים, ועד  מהרה נמצא האיש טוב הלב. האב יוסי התקשר אליו והודה לו על העזרה.

“בזכותכם הצלחנו לאתר את הבחור הצנוע ודיברנו איתו, והוא פשוט מלאך שבא משמיים לבני נאור. הודינו לו ממשפחתי על העזרה הוא פשוט גדול מהחיים. הוא לא רצה את כל הרעש הזה, ‘עשיתי בשביל החיילים שלנו ששומרים עלינו’, אמר לנו.

אנחנו כיהודים נשמור על הסטטוס הזה. וכל חייל שנראה תמיד נחשוב אולי הוא צריך עזרה. וגם נתאחד כעם ישראל העם הנבחר, ונעזור איש לרעהו, כי אויבנו מסביבנו רבים ורוצים לכלותנו. פשוט עם גדול עם לב ענק. תודה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות