יהודה גליק לשופטת: “לתחנוניי לא היטית אוזן. דם ההרוגים על ידייך”

ח"כ יהודה גליק בפוסט תוקפני נגד השופטת חגית מאק-קלמנוביץ', שנענתה לבקשת המחבל לדחות את תחילת ריצוי מאאסרו: "התאכזרת לרחמנים וריחמת על אכזרים..העדפת להאמין לאלימים למחבלים למנוולים לשקרנים. הרגשתי שאת מתנקשת בחיי!"
אריה ריבקינד
ח' תשרי התשע"ז / 10.10.2016 09:00

ח”כ יהודה גליק פרסם הבוקר (שני) בדף הפייסבוק האישי שלו פוסט חריף במיוחד נגד שופטת בית המשפט המחוזי בירושלים, חגית מאק-קלמנוביץ’, אשר כיהנה עד לאחרונה כסגנית נשיא בתי משפט השלום בירושלים.

את הפוסט כתב גליק בעקבות הטענות לפיהן השופטת מאק-קלמנוביץ’ היא זו שנעתרה לבקשת המחבל שביצע את פיגוע הירי הרצחני אתמול – לעכב את תחילת ביצוע מאסרו.

“כבוד השופטת מאק קלמנוביץ’, ערב יום כיפור תשע”ז אני לא סולח לך. דם ההרוגים על ידייך”, פתח גליק את הפוסט החריף.

גליק מתאר את חוויותיו, עת עמד בפני השופטת לדין: “לעולם לא אשכח את אותו יום רביעי 22/10/14 בו אני עומד בפנייך מתחנן על נפשי. מנסה לטעון בכל כוחי שמדובר בעלילה שאין לה התחלה אמצע וסוף. העדפת להאמין למחבלים (זויה בדרנה, חיר שימה) ולמסייעיהם המוסלמים (פכרי, ראוף, טובול) ממשטרת ישראל.

“הגשתי לך בדיקת פוליגרף האשמת אותי שאני פועל שלא לפי כללי סדרי הדין. זעקתי בפנייך האם מעניינת אותך האמת או ‘סדרי הדין’? לעגת לי.

“העדפת את המחבלים על פניי והחלטת על הרחקתי מהר הבית, כי כהגדרתך ‘יש חשש מסוכנות ממני’. קיבלת את הטענה המעוותת והשקרית שלמרות שפעם אחר פעם אני הייתי המותקף בהר הבית ומעולם לא הרמתי אצבע או מילה רעה כלפי איש. העדפת להאמין לאלימים למחבלים למנוולים לשקרנים. הרגשתי שאת מתנקשת בחיי!”.

לדבריו, “בדיוק שבוע לאחר מכן, יום רביעי 29/10/14, על בסיס הרוח הגבית שהוא קיבל ממך, ניסה מועתז חג’אזי לירות בי ולרצוח אותי. ניסיון ההתנקשות שלו לא כאב לי כלל. ניסיון ההתנקשות שלך היה כסכין הפולח את הלב. אין צורך לומר שלבסוף הוכח מעל כל ספק שאני זך ונקי כשלג”.

בשלב זה עבר גליק להתייחס לדחיית מאסרו של המחבל: “לתחנוניי לא היטית אוזן, אבל לתחנוני אותו מחבל שנעצר כל כך הרבה פעמים על אלימות האזנת. התאכזרת לרחמנים וריחמת על אכזרים”.

לדברי גליק, “כתוצאה מכך שדחית את ריצוי מאסרו של מחבל במשך 4 חודשים, הוא רצח אתמול שני יהודים תמימים ופצע רבים אחרים”.

והוא מסיים בשאלה: “ערב יום כיפורים מול ריבונך התוכלי לרחוץ בניקיון כפייך?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות