פעילי ליכוד נגד ברקת: עזב אירוע לפני נאום של נתניהו ופגע בכבודו

פעילי ליכוד כועסים על ניר ברקת שיצא מכנס ראשי ערים ממש לפני נאומו של ראש הממשלה: "אנשים בוחנים במעשים, לא במילים ודיבורים" • דוברו של ברקת: "הנושא תואם מראש מול לשכת ראש הממשלה"
אריה ריבקינד
ה' תשרי התשע"ז / 07.10.2016 12:13

פעילי ליכוד זועמים על ניר ברקת: אתמול (חמישי)  נערך כנס חגיגי של ראשי ערים מתנועת מהליכוד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. לטענת פעילי הליכוד, ברקת עזב את האירוע ממש לפני נאומו של ראש הממשלה ובכך פגע בכבודו.

“כולם הגיעו לכבדו והשתתפו באירוע”, אומרים הפעילים. “אך ראש עיר אחד, שמתהדר בתמיכתו בראש הממשלה ושמו ניר ברקת, בחר לעזוב את האירוע בנוכחות עשרות ראשי ערים רגע לפני נאומו של ראש הממשלה נתניהו”.

ליאור הררי, אחד מראשי הפעילים, המנהל קבוצות רבות ברשתות החברתיות, כתב: “אדון ברקת, אמרתי וגם לך אומר: אנשים בוחנים במעשים, לא במילים ודיבורים. ולכן, בכל הקבוצות אותן אני מנהל ברשתות החברתיות לא תקבל טיפת פירסום”.

דוברו של ניר ברקת אומר בתגובה: “ניר ברקת השתתף אמש באזכרה בהשתתפות המשפחות השכולות לזכר הרב נחמיה לביא ואהרון בנט ז״ל שנרצחו על ידי מרצח פלסטיני לפני שנה בעיר העתיקה.

“הנושא תואם מראש מול לשכת ראש הממשלה והמארגנים בכדי לא לפגוע חלילה במשפחות השכולות.

“בכנס ראשי הערים שיבח ברקת את עמידתו האיתנה של ראש הממשלה בזירה הבין לאומית, קרא לחברי הליכוד להתלכד סביב מנהיגותו של נתניהו והודה לו בחום על תמיכתו בירושלים”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ברקת במיטבו מתעלל בתושבי ירושלים
    07/10/2016 13:50
    יוסי
  1. לאט לאט מתגלה פרצופו האמיתי לכולם
    נמאס כבר מהיחס שלו לתושבי העיר שיעזוב אותנו שילך לכנסת לא משנה לאן העיקר שילך

  2. אתם רציניים?
    07/10/2016 17:12
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. טרחתם לבדוק מי זה הפעיל הזה? זה לא ההוא שמסתובב עם דמות קרטון של שרה נתניהו? מראשי הפעילים עאלק, כי באמת קשה לפתוח קבוצת פייסבוק..