חזן לאדלשטיין: ביזית את הח”כים. למה נדחקנו אל השורות האחרונות?

ח"כ אורן חזן שיגר מכתב ליו"ר הכנסת בו הוא מוחה על כך שח"כים נכנסו להלוויית פרס מכניסה צדדית ולא מכניסת האח"מים • ''בתור היו"ר של כנסת ישראל היה עליך לדאוג שחברי הכנסת ישבו במקום מכובד וראוי לנציגי העם. זה לא קרה"
אריה ריבקינד
ג' תשרי התשע"ז / 05.10.2016 16:31

ח”כ  אורן חזן מצא עוד סיבה לתקוף את יריבו יולי אדלשטיין: במכתב ששיגר היום (רביעי) הח”כ מהליכוד ליו”ר הכנסת, הוא מביע מחאה על ביזוי חברי הכנסת במהלך הלווייתו של הנשיא  התשיעי שמעון פרס ז”ל.

”בכל מה שקשור לכבוד הכנסת וכבודם של חברי הכנסת, הוכיח מסע ההלוויה הממלכתי, כי תחת הנהגתך, מעמדם של חברי הכנסת מעולם לא היה בשפל כזה. זילות שנראתה מבעד למסכי הטלוויזיה בכל העולם, אבל הורגשה הרבה יותר בקרב כל מי שנכח בטקס בהר המנוחות”, תקף חזן.

ח”כ חזן טוען כי אדלשטיין היה צריך לגנות את חברי הכנסת הערבים שהחרימו את ההלוויה של פרס. ”היעדרותם מאירוע לאומי והיסטורי כזה הייתה תעודת עניות לכנסת ובעיקר לך כיו”ר הכנסת האחראי עליהם. לא עשית מאום כדי לתקן זאת ולקרוא להם לסדר. ‘גם אם לא יכולת ‘להכריח’ אותם להגיע להלוויה, הייתי מצפה לפחות שתזמן אותם ללשכתך ותפעיל עליהם השפעתך”.

חזן מזכיר כי היחיד מבין המנהיגים שנאמו בטקס ההלוויה והזכירו את חברי הכנסת היה נשיא ארה”ב. ”דווקא אתה יו”ר הכנסת שנבחרת על ידינו לכהן בתפקידך הרם, בחרת להתעלם מנוכחותנו וכמוך גם קודמך בתפקיד, נשיא המדינה ראובן ריבלין וראש הממשלה בנימין נתניהו. כולם מלבד נשיא ארה”ב. כמה עצוב”.

חזן טען עוד: ”בתור היו”ר של כנסת ישראל היה עליך לדאוג שחברי הכנסת ישבו במקום מכובד וראוי לנציגי העם. זה לא קרה. רוב חבריי לכנסת נדחקו לשורות האחרונות, בעוד שלפניהם יושבים מוזמנים שונים מצוות הלשכה שלך, מנכ”ל הכנסת, צוותי העוזרים, מקורבים שונים, אנשי עסקים נכבדים ועוד”.

חזן ממשיך:  “גם העובדה שחברי הכנסת נכנסו לטקס הלוויה לא מכניסת האח”מים מעידה על זילות וזלזול בחברי הבית, שאתה עומד בראשו”.

חזן ממשיך ותוקף: “אני מניח שהדברים אותם אני מעלה על הכתב אינם נעימים לאוזניך, ובוודאי במקום להסיק מסקנות מהביקורת הבונה תמצא את הדרך להטיל רפש בשליח שמאיר את עיניך”.

חזן מאשים כי תחת הנהגת אדלשטיין ”נפגע משמעותית מעמדם של חברי הכנסת, כבוד הכנסת תוך זילות מתמשכת וגוברת. לא יעזרו מיליוני השקלים שאתה שופך על קמפיינים פרסומיים ותקשורתיים על מעמד הכנסת וחשיבות בית המחוקקים של ישראל, כשאתה זה שבפועל פוגע ומוביל את הזילות מכבודם ומעמדם של חברי הכנסת.

”הכיצד אתה מצפה שהציבור יכבד את בית המחוקקים ונבחריו בראשו אתה עומד כשאתה הראשון שתפקידו להקפיד ולשמור על כך ובפועל אתה עושה בדיוק הפוך, אם בפועל אתה נותן יד לפגיעה מתמשכת בכבודנו?”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות